728 x 90

سخنگوی مجاهدین: ضربات پیاپی کانون‌های شورشی مضافاً بر ضربه ۵۰ ترا بایتی ”قیام تا سرنگونی“ تعادل سپاه خامنه‌ای را برهم زده

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین
  • دروغ و فرافکنی ابلهانه سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس در ”جوان آنلاین“ و“ تسنیم“ ۲۱اردیبهشت: مجاهدین «طی روزهای اخیر در راستای تلاش برای تداوم بحران در مدارس کشور اقدام به پرتاب خمپاره‌های دست‌ساز خود به سوی یک مدرسه در اهواز کرده‌اند که به مدرسه اصابت نکرده و به یک منزل مسکونی در مجاورت مدرسه فوق اصابت کرده است»
  • سخنگوی مجاهدین: ضربات پیاپی کانون‌های‌شورشی مضافاً بر ضربه ۵۰ ترا بایتی ”قیام تا سرنگونی“ تعادل سپاه خامنه‌ای را برهم زده و در خبرسازی احمقانه مدعی است: خسن و خسین دختران مغاویه‌اند!

  • مجاهدین نه در اهواز خمپاره دست‌ساز شلیک کرده‌اند، نه مدرسه‌ای را هدف قرار داده‌اند، و نه چیزی به منزل مسکونی در مجاورت مدرسهٔ موهوم اصابت کرده است. صورت مسأله اصابت ضربات و سیلی‌های آتشین بر سر و روی نظام و پایگاههای سپاه و دیگر مظاهر حاکمیت رژیم است.

  • روزنامه سپاه پاسداران (جوان) هم‌چنین به دروغ ادعا کرد «نازنین بنیادی حتی با گروهک تروریستی منافقین در پرونده مرادی و یونسی همکاری کرده است». هدف از این دروغپردازی وادار کردن وی به موضع‌گیری مطلوب و مورد نظر پاسداران نظام علیه مجاهدین است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34af7b42-f6e9-4d1f-bd62-6c3904fee14c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات