728 x 90

سخنگوی مجاهدین خطاب به رژیم کف بر دهان و مزدوران مویه‌کنانش

سخنگوی مجاهدین - ۱۵شهریور
سخنگوی مجاهدین - ۱۵شهریور

 

نمونه‌هایی از جیغ بنفش و خشم و کین رژیم اعدام و قتل‌عام

پس از کنفرانس بین‌المللی حقوقدانان پس از انتشار گزارش جاوید رحمان

دربارهٔ جنایات سبعانه رژیم، قتل‌عام و نسل‌کشی مجاهدین

 

تلویزیون شبکه یک رژیم ۸شهریور ۱۴۰۳:
جاوید رحمان پس از شش سال به مأموریتش پایان داد

تصاویر او حالا در کنار مریم رجوی دیده شده است

 

گوینده رژیم: جاوید رحمان گزارشگر حقوق‌بشر ایران در سازمان ملل پس از شش سال دروغ‌پراکنی علیه ایران به مأموریتش پایان داد تصاویر او حالا در کنار سرکرده گروهک منافقین دیده شده است

گزارشگر: سال ۲۰۱۸

مسعود کلانی مجری سیمای آزادی: شورای حقوق‌بشر سازمان ملل جاوید رحمان حقوقدان پاکستانی الاصل را به مدت شش سال به‌عنوان گزارشگر ویژه وضعیت حقوق‌بشر در ایران معرفی کرد.

گزارشگر: عنوانش گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق‌بشر ایران است.

جاوید رحمان: من در گزارشم به مجمع سازمان ملل موارد اصلی را برجسته کردم.

گزارشگر: گزارش دیگرش یک عنوان خاص دارد اعدام کودکان در ایران، جاوید رحمان در این گزارش هیچ سندی برای ادعایش ارائه نکرد مثل همه دیگر گزارش هایش، رحمان که پاکستانی - انگلیسی ست گزارشی هم درباره جاسوس‌ها و تروریستها در ایران ارائه کرد البته در حمایت از آنها به‌خصوص گعده منافقین.

جاوید رحمان: من فکر می‌کنم مسایل سیستماتیکی در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران وجود دارد که از سال ۱۳۵۷ شروع می‌شود.

گزارشگر: جاوید رحمان در پایان مأموریت و به‌قول خودشان در گودبای پارتی‌اش با مریم رجوی عکس یادگاری گرفته است سرکرده منافقینی که در کارنامه‌شان بیش از ۱۷هزار نفر را مستقیم ترور کردند.

 

خبرگزاری قضاییه جلادان ۶ شهریور ۱۴۰۳ با درج واکنش جنون‌آمیر و پر خشم‌وکین معاون قضاییه جلادان دژخیم غریب آبادی با تیتر «واکنش غریب‎‌آبادی به حضور جاوید رحمان در نشست منافقین؛ بی‎‌اعتباری گزارش‎های رحمان آشکار شد»، نوشت:

دبیر ستاد حقوق‌بشر در نامه‌یی به رئیس شورای حقوق‌بشر و کمیسرعالی حقوق‌بشر سازمان ملل از حضور جاوید رحمان در کنار سرکرده یک گروه مسلح تروریستی به‌شدت انتقاد کرد.

کاظم غریب‌آبادی، در این نامه ضمن انتقاد از حضور و سخنرانی جاوید رحمان، در نشست گروهک تروریستی منافقین در شهر پاریس و آثار و پیامد‌های بسیار منفی و مخرب آن نوشت: این نشست به‌مناسبت گزارش ادعایی پایانی جاوید رحمان در سمت گزارشگر ویژه سازمان ملل برگزار شده است، گزارشی که در حقیقت، ادعانامه‌ای مملو از دروغ‌ها و اتهام‌های بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی بود که به‌منظور تأمین خواسته‌های مجاهدین نوشته شد تا ادای دین او به مجاهدین به‌خاطر حمایت‌های مالی از او در پایان حضورش در سمت گزارشگری ویژه باشد.

وی در ادامه یادآور شد: جمهوری اسلامی مکررا و در گزارشهای متعدد همسویی آشکار جاوید رحمان با مجاهدین را به شما و دیگر مقامات حقوق‌بشری سازمان ملل و کشور‌های عضو شورای حقوق‌بشر یادآوری کرده بود، اما متأسفانه گوش شنوایی برای این اعتراضات و انتقادات پیدا نشد. . اکنون که تصاویر یادگاری جاوید رحمان در کنار سرکرده یک گروه مسلح منتشر شده است، بی‌اعتباری، مغرضانه و جهت‌دار بودن گزارشهای متعدد وی علیه جمهوری اسلامی ایران در دوران مأموریتش در سازمان ملل بیش از پیش بر همگان هویدا شده است.

دبیر ستاد حقوق‌بشر هم‌چنین اذعان کرد: همسویی، همدستی و ابتدای داده‌ها و اطلاعات گزارشگر ویژه کشوری ایران بر گروهها و افراد معاند، به‌ویژه، تنها محدود و منحصر به جاوید رحمان نمی‌باشد. گزارشگران ویژه پیشین نیز کم و بیش همین رویه را دنبال نموده و گزارشهایی که با هدف فراهم کردن ابزار فشار سیاسی و توجیه تحمیل اقدام‌های قهرآمیز یک‌جانبه از سوی برخی کشور‌های خاص با استناد به اتهام‌های موهوم معاندان و در رأس آنها مجاهدین تهیه شده و می‌شوند.

 

دژخیم قضاییه جلادان در پایان نامه‌اش به تهدید تلویحی علیه پروفسور جاوید رحمان پرداخته که برای کسانی که تجربه دارند و با عملکردهای رژیم آشنا هستند ترور پروفسور آلخو ویدال کوادراس را توسط رژیم در اسپانیا در آبان سال گذشته (۱۴۰۲) تداعی می‌کند. دژخیم غریب آبادی در پایان نامه‌اش می‌گوید:

این نکته را نیز باید خاطرنشان نمایم که خروج آقای رحمان از سازوکار گزارشگری، به هیچ‌وجه نباید مصونیتی برای وی از پاسخگویی به این اقدامات متخلفانه فراهم نماید

 

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم

جاوید رحمان خدمات متعددی به سازمان مجاهدین خلق کرده

و انتظار نمی‌رفت که در گردهمایی مجاهدین خلق شرکت نکند

 

خبرگزاری رسمی رژیم: سخنگوی وزارت امور خارجه همسویی جاوید رحمان که تا چند هفته قبل گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق‌بشر ایران با مجاهدین خلق را مورد انتقاد قرار داد.

ناصر کنعانی نوشت: جاوید رحمان خدمات متعددی به سازمان مجاهدین خلق کرده است و انتظار نمی‌رفت که در گردهمایی مجاهدین خلق شرکت نکند.

همسویی آشکار او با این گروه تحت عنوان گزارشگر ویژه سازمان ملل بارها به مقامات سازمان ملل اعلام شده بود.

وی به‌تازگی در گردهمایی ضدایرانی این گروهک مجاهدین شرکت کرده است.

 

روزنامه حکومتی فرهیختگان وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای نیز نوشت: جاوید رحمان کمتر از یک ماه از پایان مسئولیتش به‌عنوان مهمان ویژه در نشستی حاضر شد که مجاهدین به‌مناسبت گزارش پایانی رحمان در سمت گزارشگر ویژه سازمان ملل در پاریس برگزار کرده بودند.

جاوید رحمان در گزارشهای خود به اعدام‌های سال ۱۳۶۷ اشاره کرده و این موضوع را به‌عنوان یکی از نقض‌های جدی حقوق‌بشر در تاریخ ایران مورد بررسی قرار داده است.

روزنامه فرهیختگان افزود: تداوم رویکردهای جاوید رحمان در اظهارات مای ساتو ژاپنی، گزارشگر ویژه جدید سازمان ملل در امور حقوق‌بشری ایران نشان می‌دهد مقامات این نهاد به ظاهر بی‌طرف بین‌الملل شاید برای کاهش نزاع با نظام چهره‌های شناخته شده را از جلوتریبون کنار بزنند، اما در رویکردهای ضد نظام خود تغییر جهت نداده و با افراد جدید مسیر تقابلی پیشین را ادامه می‌دهند.

 

 

سخنگوی مجاهدین خطاب به رژیم کف بر دهان و مزدوران مویه‌کنانش گفت:

به وضوح پیداست که رژیم و مزدورانش در زمینه آزادی بیان حتی تحمل یک سخنرانی گزارشگر سازمان ملل را در خارج از ایران را هم ندارند. چه رسد به داخل ایران و سرخ‌ترین نام که نام مجاهدین است. درست به همین دلیل باید بند از بند این رژیم گسست. عجالتاً مانند روزگار خمینی می‌توانید در داخل و خارج کشور در یک کر هماهنگ با یکدیگر دم بگیرید که «امت نالان... سوی جماران»!

ضمناً شرکت حقوقدانان برجسته بین‌المللی دیگر مانند رئیس دیوان بین‌المللی جنایی را هم در کنفرانس حقوقدانان از یاد نبرید تا زمان رسیدگی به جنایت‌هایتان در دادگاه بین‌المللی فرا برسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b862dea0-634b-4f6e-8b29-b8ca5c931643"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات