728 x 90

سخنگوی قضاییه جلادان: صدور حکم دادگاه سوئد برای (حمید نوری) گرچه مایه تآسف و تأثر شد اما قابل پیش‌بینی بود

ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان
ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان

سخنگوی قضاییه جلادان

صدور حکم دادگاه سوئد گرچه مایه تآسف و تأثر شد اما قابل پیش‌بینی بود

تأثیر مجاهدین در مورد پرونده حمید نوری پیام‌های روشنی در ضدیت با نظام ارسال نمود

که البته این پیام‌ها در جای خود واکنش قاطع و صریحی از سوی نظام در پی خواهد داشت

 

ستایشی سخنگوی قوه قضاییه جلادان ۲۹ آذر ۱۴۰۲:

صدور این حکم ناعادلانه آن هم از ناحیه دادگاه سوئدی گرچه مایه تأسف و تاثر شد اما قابل پیش‌بینی بود این حکم خشن و خلاف حقوق... نفر از شهود... و حتی در اقدامی عجیب... به بازداشت بود... یک دولت و دستگاه... تأثیر منفورترین و جلادترین گروهک‌های تروریستی در مورد پرونده آقای نوری دنبال نمود پیام‌های روشنی در ضدیت با حقوق‌بشر و ملت بزرگوار ایران به مردم و کشور ما ارسال نمود که البته این پیام‌ها در جای خود واکنش قاطع و صریحی از سوی جمهوری اسلامی ایران در پی خواهد داشت. ما پیش از این به صراحه اعلام کرده بودیم که هیچ حکمی جز حکم تبرئه در مورد اثبات بی‌گناهی آقای نوری را به‌رسمیت نخواهیم شناخت و اکنون نیز اعلام می‌کنیم که این جفای آشکار و این ظلم مبرهن را فاقد وجاهت قانونی و حقوقی و زیر پا گذاشتن آشکار منشور حقوق‌بشر ارزیابی می‌کنیم.

(سایت عدالت رژیم ۲۹آذر)

 

مشاور حقوقی دژخیم حمید نوری

اقدام دادگاه سوئد منجر به تقویت گروه‌های تروریستی می‌شود

برای مجاهدین این یک مبارزه سیاسی تلقی می‌شود

از این به بعد شاهد اقدامات تروریستی بیشتری از سوی مجاهدین باشیم

مشاور حقوقی دژخیم حمید نوری در مصاحبه خبرگزاری حکومتی مهر گفت: برای مجاهدین این یک مبارزه سیاسی تلقی می‌شود و فردی به نام حمید نوری، اساساً حائز اهمیت نیست و آنها به‌دنبال این بودند که ادعاهای خود در خارج از ایران را مطرح کنند. البته این اقدام دادگاه سوئد به‌نوعی باعث تقویت گروه‌های تروریستی نه تنها در داخل سوئد بلکه در خارج از سوئد می‌شود و تروریستها در واقع جسورتر می‌شوند؛ یعنی باید از این به بعد شاهد اقدامات تروریستی بیشتری از سوی مجاهدین باشیم.

(خبرگزاری مهر رژیم ۲۹آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d1deb49-6baf-4327-956e-d44bdf308748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات