728 x 90

سخنرانی لارش ریسه، عضو پیشین پارلمان نروژ در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

لارش ریسه، عضو پیشین پارلمان نروژ
لارش ریسه، عضو پیشین پارلمان نروژ

سلام به کانون‌های شورشی، من از شما هستم.

ما هیات‌هایی از سوئد، دانمارک، فنلاند، ایسلند و نروژ به اینجا آمده‌ایم و معاون پارلمان ما، مورتن ولد نیز حضور دارد. هم‌چنین معاون سابق رئیس‌جمهور ما ماریت نیباک هم هستند.

ما تک‌تک شما و هزاران زن و مرد شجاعی را که در قیام‌های اخیر ایران شرکت کردند، تحسین می‌کنیم. این قیام همان‌طور که می‌دانیم توسط مقاومت سازماندهی شده و رژیم را از بنیاد به لرزه درآورده است. ما این سازمان قدرتمند و تاثیرگذار را دیده‌ایم و شاهد کارایی و توانایی مقاومت و بیش از همه، رهبری خارق‌العاده خانم مریم رجوی بوده‌ایم. چه در داخل و چه خارج کشور، در اشرف و در آلبانی طی سالیان متمادی.

ما احساس می‌کنیم که آنچه که آن را مقاومت می‌نامیم در واقع قوی‌ترین اپوزیسیون دموکراتیک در بین تمام کشورها در جهان امروز است. همه اینها نشان می‌دهند که این جنبش، یک آلترناتیو قدرتمند در قبال دیکتاتوری مذهبی در ایران است. این جنبش قابلیت آن را دارد که نه تنها دموکراسی و حقوق‌بشر را در ایران محقق کند، بلکه می‌تواند صلح و ثبات را به منطقه بیاورد که شامل امنیت اروپا هم می‌شود. یک چنین گردهمایی که با شرکت بیش از ۱۰۰هزار نفر سازماندهی شده، کیفیت این جنبش را تأیید می‌کند.

ما از شناسایی و حمایت بین‌المللی دوحزبی از آمریکا، اروپا و کشورهای عربی بهره‌مند هستیم. این جنبش مال ماست. همه اختلافات و توطئه‌هایی که توسط رژیم علیه جنبش ما صورت می‌گیرد و همه تلاش‌هایی که می‌شود تا اطلاعات غلطی را به آنچه آنها یک گروه کم‌تأثیر می‌نامند نسبت دهند، همگی حاکی از آن است که رژیم تا چه حد از این آلترناتیو بیمناک است.

خانم مریم رجوی، دوستان عزیز،

ما با شما هستیم و شما همیشه می‌توانید روی ما حساب کنید که در کنارتان در جنگ برای ارزش‌های مشترکمان می‌ایستیم.

همه ما برابر آفریده شده‌ایم.

من ایرانی هستم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/220bbebb-4b62-4575-a241-8d32daed9cbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات