728 x 90

سخنرانی فاتمیر مدیو، رهبر حزب جمهوریخواه و وزیر دفاع پیشین آلبانی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

فاتمیر مدیو، رهبر حزب جمهوری‌خواه و وزیر دفاع پيشين آلبانی
فاتمیر مدیو، رهبر حزب جمهوری‌خواه و وزیر دفاع پيشين آلبانی

افراد زیادی از ما می‌پرسند چرا آلبانیایی‌ها به دوستانمان از ایران کمک کردند؟ جواب ساده است. اول این‌که ما می‌خواهیم با شادی‌ها،‌ آزادی و شکوفایی همدیگر زندگی کنیم و نه با بدبختی‌ها.

در پایان سال ۲۰۱۷ و در همین روزها مردم ایران برای آزادیشان بپاخاسته‌اند و ما اینجا هستیم که از آنان حمایت کنیم. چه چیز دیگری باید اتفاق بیفتد تا دیگران در کنار شما بایستند؟ چه چیزی دیگر باید اتفاق بیفتد تا جامعه بین‌المللی دریابد که در ایران چه می‌گذرد؟ بسیاری از مردان و زنان شجاع در کشور شما به‌پاخاسته‌اند و بسیاری زندگیشان را فدا کرده‌اند، ولی این افراد فقط به ادای کلمات حزن‌انگیز نیاز ندارند، آنها به کسانی نیاز دارند که معتقد به آزادی و دموکراسی باشند و در طرف آنها بایستند.

هیچ قدرتی برای همیشه باقی نمی‌ماند، هیچ‌کس تا ابد زنده نمی‌ماند. فقط یک چیز برای همیشه باقی می‌ماند و آن آرزوی آزاد بودن است، آرزوی شادی برای زندگیمان،‌ برای خانواده‌مان و برای فرزندانمان. اعتقاد راسخ به این‌که چیزی را که خدا به ما عطا کرده، نمی‌تواند توسط انسان دیگری گرفته شود.

آزادی هرگز نابود نمی‌شود بنابراین هرگز تسلیم نشوید هرگز هرگز هرگز تسلیم نشوید.

خدا تمامی شما را حفظ کند.

متشکرم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d7d07cc-709d-4585-b969-fe9f587a2e00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات