728 x 90

سخنرانی سالانه دونالد ترامپ: قاسم سلیمانی بیرحم‌ترین قصاب رژیم ایران بود

نطق سالانه رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ در کنگره آمریکا
نطق سالانه رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ در کنگره آمریکا

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ در سخنرانی سالانه خود در ساعات بامدادی روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ۹۸ در باره رژیم ایران گفت:

قاسم سلیمانی بیرحم‌ترین قصاب رژیم ایران بود، یک هیولا که هزاران سرباز آمریکایی را در عراق کشته و مجروح کرد. به‌عنوان تروریست اول جهان، سلیمانی مرگ بیشمار مرد، زن و بچه را سازماندهی کرد. او حملهٔ ماه دسامبر را هدایت کرد و به نیروهای آمریکایی در عراق حمله کرد، و دنبال طراحی حملات جدید بود که ما به‌شدت به او ضربه زدیم. و بهمین علت بود که ماه گذشته، به فرمان من، ارتش آمریکا یک اقدام و حمله بی‌نقص را اجرا کرد که سلیمانی را کشت و به حکومت وحشت او برای همیشه پایان داد.

 

پیام ما به تروریستها روشن است. شما هیچگاه از عدالت آمریکا فرار نخواهید کرد. اگر شما به شهروندان ما حمله کنید، شما زندگی خود را از دست می‌دهید.

در ماه‌های اخیر ما شاهد بوده‌ایم که ایرانیان مغرور صدای خود را در مقابل حاکمان سرکوبگر خود بلند کرده‌اند. رژیم ایران باید تعقیب سلاح هسته‌یی خود را کنار بگذارد، پخش وحشت، مرگ و ویرانی را متوقف کند، و شروع به کار برای آنچه که برای مردمش خوب است نماید.

 

بدلیل تحریم‌های قدرتمند ما، اقتصاد ایران وضعیت بسیار بدی دارد. ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم تا در عرض مدت کوتاهی وضعیتشان به‌خوبی بهبود یابد. اینکار می‌تواند به‌سرعت انجام شود. اما شاید آنها بیش از حد مغرور یا احمق باشند که خواستار این کمک گردند. ما اینجا هستیم، بگذارید ببینیم چه مسیری را آنها انتخاب خواهند کرد. این کاملاً انتخاب آنهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/855a041f-9c98-49fd-bdaf-0cf954df55e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات