728 x 90

سخنرانی دکتر سلمان الانصاری از عربستان

دکتر سلمان الانصاري از عربستان
دکتر سلمان الانصاري از عربستان

خانم مریم رجوی گرامی

حضار محترم و عالیقدر

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

از مهد وحی نزد شما آمده‌ام، سرزمین رسالت و صلح، قبله بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان در تمامی نقاط جهان که به سوی آن نمازهایشان را در روز و شب پنج مرتبه به جا می‌آورند.

در ابتدا اجازه بدهید که به جهان تبریک بگویم نداهای آزادیخواهانه‌تان را که حامل پیامی است با مضمون امید و نیکی و دلسوزی تا آن که چهره حقیقی ایران، به مهد تمدنهای بشری عظیم مثل گذشته، برگردد. طی تاریخچه مبارزاتی شما که هم‌چنان طی ۵۳سال از فدا و از خودگذشتی ادامه داشت حتی پیش از آن که این سخنران که در برابر شما ایستاده متولد شود.

مردم بزرگوار ایران در معرض ظلمی بزرگ و بی‌سابقه قرار دارند. من تصور نمی‌کردم که روزی ظلم یک انسان به نقطه‌یی برسد که یک مادر باردار یا دختر بچه‌ زیر ۱۱یا ۱۲ساله و یا مردی با ۷۰یا ۸۰سال سن اعدام شود. به‌صراحت می‌توان گفت که آن ننگی است برای هر انسان که سکوت کند در برابر این ظلم. رژیم ایران رژیمی است مبتنی بر توطئه و نقض حقوق کشورهایی که در امنیت و آرامش خاطر به‌سر می‌برند مانند مردم یمن یا سوریه یا لبنان یا عراق و حتی ”بلد الله الحرام“ مکه مکرمه نیز از توطئه‌های رژیم خمینی در تهران در امان نماند. همان‌طور که می‌دانید آشوب و سیاسی کردن احساسات مقدس که در سال ۱۹۷۸ به‌وقوع پیوست از سوی رژیم ایران بود.

ما امروز اینجا هستیم در گردهمایی که یک پیروزی است برای ایران تمدن و بشریت، ایران دانش و فرهنگ، ایران بردباری و برادری و نه ایران خمینی و نه ایران خامنه‌ای و نه ایران سلیمانی و نه ایران روحانی.

با امید به آن‌که با شما شاهد شکوفایی باغهای زعفران باشیم، به جای آن‌که ویرانی و ستم در منطقه‌ مان و جهان را نظاره کنیم از سوی این رژیم فاشیستی و نازیستی و گروگانگیر کنونی در تهران.

پیام من به رژیم بنیادگرای ایران همان پیامی است که خداوند عزتمند در کتاب خود آن را ذکره کرده است: و إذا قیل لهم لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ * أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَکِن لاَّ یَشْعُرُونَ.

(اگر به آنها گفته شود که در زمین فساد نکنید. می‌گویند که ما اصلاح کنندگانیم. همانا که آنها فساد کننده هستند، اما درک نمی‌کنند)

خانمها و آقایان گرانقدر، من به‌عنوان یک شهروند از عربستان سعودی و یک عرب و مسلمان همبستگی و تأیید خودمان را نسبت به شما مجدداً اعلام می‌کنم هر جا که باشیم و چون ترکیبی سخت و پولادین همواره در کنار شما خواهیم ماند، با یک حرف و موضع خلل‌ناپذیر، تا آن که ایران از فرقه دروغگویان چپاولگر آزاد شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9e9555d-77cc-4010-9731-d4247b055ade"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات