728 x 90

سخنان ژان فرانسوا لوگاره، شهردار منطقه یک پاریس در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

ژان فرانسوا لوگاره، شهردار منطقه ۱ پاریس
ژان فرانسوا لوگاره، شهردار منطقه ۱ پاریس

به‌نام هیأت نمایندگی منتخبان فرانسه،

به همراه همکارم «ژان پیر مولر»، مشاور کمیته استانی استان «وال دواز» و رئیس مشترک «کمیته شهرداران فرانسه برای ایران دموکراتیک» و همراه با حدود ۱۰۰تن از شهرداران و منتخبان فرانسه که در اینجا دیده می‌شوند، به حضورتان در فرانسه، مهد حقوق‌بشر، خیرمقدم می‌گوییم. با وفاداری به شعار محوری کشور ما که «آزادی،‌ برابری، برادری» است. شعاری که بر سردر هر شهرداری نوشته شده، ما تصمیم به حمایت از مقاومت ایران گرفتیم. ما از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این مقاومت برای برقراری یک دموکراسی در ایران حمایت می‌کنیم.

تعداد ۱۴هزار تن از ما(شهرداران) طی سالیان اخیر چنین تعهدی را پذیرفته‌ایم و به این تعهد پایبند خواهیم ماند،‌ تا پیروزی آرمان آزادی و رئیس‌جمهور آن، مریم رجوی.

برنامه ۱۰ ماده‌ای ایشان شامل تعهد به برقراری یک ایران آزاد، لغو حکم اعدام، برابری زن و مرد و جدایی دین از دولت است. این همان اصول و ارزش‌هایی است که به‌رغم هر اختلاف سیاسی بر آن وحدت داریم.

در این مبارزه تا آخر کنار شما خواهیم بود، ‌برای آلترناتیوی دموکراتیک که توان سرنگونی استبداد مذهبی را دارد، استبدادی که مستمراً منشأ تولید بی‌ثباتی در خاورمیانه و ناامنی در کشورهای ماست، به‌دلیل حمایتش از تروریسم و افراط‌گرایی و به نام اسلامی انحرافی.

قیام‌هایی که از اول امسال در شهرهای ایران رخ می‌دهد، اعتصاب‌های متعددی که حکومت آخوندها را فلج کرده، درگرگونی‌های بزرگی را در کشورتان نوید می‌دهند. رنجها و فداکاری‌های اعضای مقاومت شما، به‌زودی توسط مردم ایران و توسط تمام بشریت مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

امیدوارم روزی فرابرسد که رئیس‌جمهور شما مریم رجوی همان سخنان تاریخی ژنرال دوگل را در تهران تکرار کند که: «ایران مورد اهانت قرار گرفت، ایران را درهم‌شکستند، ایران را شهید کردند، ‌ولی ایران آزاد شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e65c168-6799-4051-a1b2-96a2e1d1d9fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات