728 x 90

سخنان ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در پارلمان اروپا و استقبال فوق‌العاده نمایندگان در اجلاس اضطراری

سخنرانی ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در پارلمان اروپا
سخنرانی ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در پارلمان اروپا

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین روز ۱۰ اسفند طی سخنانی در پارلمان اروپا مورد استقبال فوق العاده نمایندگان در اجلاس اضطراری این پارلمان قرار گرفت.

رئیس جمهور اوکراین در سخنان خود گفت:

امروز من درباره هموطنان اوکراینی‌ام صحبت می‌کنم که با قیمت زیاد از کشور دفاع می‌کنند. آنها از آزادی دفاع می‌کنند. من خوشحالم از آنچه دیدم و شنیدم و از این‌که همه شما را متحد می‌بینم خوشحالم. اما نمی‌دانستم که این قیمتی است که آنها هم باید بدهند. این قیمتی بالا بوده که داده‌ایم متأسفم که دهها نفر کشته می‌شوند، تاکنون دو انقلاب و یک جنگ بوده است.

ما داریم برای حق تساوی همانقدر که شما دارید جانمان را می‌دهیم. ما از بهترین‌هامان داریم مایه می‌گذاریم، از قوی‌ترینها و با ارزش‌ترینها. اوکراینی‌ها باور نکردنی هستند.

امروز یک واقعه تراژیک برای ما بود دو موشک کروز به خارکیف اصابت کرد که در شهر مرزی با روسیه است بیش از ۲۰دانشگاه ما در آنجاست بزرگترین دانشگاه ما و مردمی عالی دارند. بزرگترین میدان ما میدان آزادی است، بزرگترین میدان در اروپاست که مورد اصابت این دو موشک قرار گرفت ودهها نفر کشته شدند این است بهای آزادی. ما فقط برای خاک خودمان و برای آزادیمان می‌جنگیم.

همه میادین در تک‌تک شهرهای ما میدان آزادی هستند. کسی نمی‌تواند ما را بشکند ما قوی هستیم ما اوکراینی هستیم. . .

ما برای حقوقمان می‌جنگیم برای بقا می‌جنگیم این بالاترین انگیزه ماست.

بنابراین ثابت کنید که ما را تنها نمی‌گذارید و با ما هستید و اثبات کنید شما واقعاً اروپایی هستید. در آن صورت است که نور بر ظلمت و مرگ پیروز می‌شود. پر غرور باد اوکراین.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d41ccf3-a88c-4dbb-a1db-19470dab169f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات