728 x 90

سخنان خواهر مجاهد زهرا مریخی در مراسم انتخاب مجدد وی به‌عنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران

خواهر مجاهد زهرا مریخی
خواهر مجاهد زهرا مریخی

خواهر مجاهد زهرا مریخی در قسمتی از سخنان خود گفت:

حالا- حالا ما به آغاز پنجاه و هفتمین سال تولد سازمان مجاهدین رسیده‌ایم این عدد شکست شاه و شیخ را بیان می‌کند شکست در انهدام و نابود سازی؛ شکست در ریشه‌کن کردن و نسل کشی و شکست در قتل‌عام مجاهدین خلق؛ بله؛ این نوید پیروزی خلق و بشارت آزادی زیباترین وطن؛ ایران عزیز است. به‌مناسبت صحبت‌های رئیس شورای مرکزی سازمان زهره عزیزم می‌خواهم یادآوری کنم که موضوع مسؤل اولی سازمان بطور خاص و هر مسئولیتی در تمام سطوح مجاهدین به‌طور عام امانتی است که تارو پودش از خونها و رنجها بافته و ساخته شده؛ از شکنجه و اعدام در مصاف با انواع و اقسام توطئه‌ها و تهمت ها و اتهامات؛ امانتی به سنگینی کوه که توسط برادر مسعود و خواهر مریم غنا و محتوای عمیق پیدا کرده، با رود خروشان خون شهیدان آن و آتشفشان فدا و صداقت بی‌منتها. بنا بر این هیچگونه شائبه کرسی طلبانه برنمی‌دارد؛ مربوط و منحصر به افراد خاصی نیست وبا دستور و انتصاب شکل نمی‌گیرد، بلکه در موج پیوسته انتخابها و قیمت دادنهای مجاهدین، سوژه‌ها و محصولاتش را آشکار می‌کند و از آنجا که این موج زنده و زاینده دیوارهایی از جنس اول من و برای من در برابر خودش ندارد، برای هر مسئولیتی صفی از مسئولان شایسته را وارد میدان می‌کند.

این تصویر فشرده‌ای است از واقعیت درونی تشکیلات و سازمان ما؛ البته بعد از ۵۶سال رزم بی‌امان و بی‌وقفه با دو دیکتاتوری خون‌ریز و خون‌آشام. جواب اما هم‌چنان که برفراز آرم سازمان از قرآن نوشته شده بسیار روشن است؛ بسیار روشن و درخشان؛ فضل‌الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما

بله فضل و فزونی و اجر عظیم قانونمندی و پاسخ مجاهدت و ایستادگی بر سرموضع است، در برابر انفعال و نشست کردن و بریدگی و تسلیم به شرایط و تعادل قوا. این داستان جنبشی است که به‌قول برادر مسعود با چراغ راهنمای نه شاه نه شیخ، بزرگترین و طولانی‌ترین مقاومت سازمان‌یافته تاریخ ایران را نمایندگی می‌کند و با افتخار تمام باید گفت که در تاریخ ایران این تنها نمونه‌ای است که در این ابعاد و با این شدت و این مدت زیر ضرب و تازیانه و در معرض برچسب و لجن‌پراکنی باشد و بتواند دوام بیاورد انسجام داشته باشد و اعتلا پیدا کند؛ بله مجاهدین این افتخار را داشتند که چند نسل پیاپی در معرض بزرگترین و خطیرترین ومهیبترین و طولانی‌ترین ابتلا تاریخ ایران قرار بگیرند.

در حضور خواهر مریم عزیزم؛ در حضور شورای مرکزی مجاهدین و برادران مجاهدم؛ با سوگند به کلام خدا قرآن مجید؛ با تعظیم به پرچم ایران و آرم سرخ فام سازمان مجاهدین خلق ایران؛ با یاد قهرمانان مجاهد و مبارز در دهه شصت و در رأس آنها اشرف و موسی؛ با یاد مجاهدان سربدار قتل‌عام ۶۷ و جاودانه فروغهای آزادی شهیدان اشرف و لیبرتی و جان‌باختگان قیام آبان ۹۸ از رأی و تصمیم جمع مجاهدین در خصوص تمدید دوره مسئولیتم به‌عنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران پیروی می‌کنم.

در برابر جمع سرفراز و سر موضع مجاهدین که در راستای هدف بزرگ آزادی و سرنگونی رژیم آخوندی که این مسئولیت را به‌عهده من گذاشته‌اند سوگند یاد می‌کنم و تعهد می‌دهم. تعهد می‌دهم به نبرد تا آخرین نفس و آخرین قطره خون برای مردم و میهنی که در حسرت آزادی است؛ تعهد می‌دهم به حفاظت از سازمان حنیف و مسعود و نگاهبانی از دست‌آوردهای آرمانی و تشکیلاتی و سیاسی این سازمان؛ در روزهایی که بیش از همیشه مردم اسیر ما در بیماری و محنت و فقر و سرکوب وحشیانه، فریادرس می‌طلبند. تعهد می‌دهم به بسیج و سازماندهی تمام نیروها و امکانات این جنبش برای برپایی ارتش بزرگ آزادی در شهرهای میهن و سرنگونی رژیم ولایت فقیه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a37c3cc7-c65e-4582-bb10-f88ef119c376"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات