728 x 90

سخنان باب بلکمن در اجلاس رسمی پارلمان انگلستان درباره مذاکرات بی‌نتیجه اتمی و تظاهرات ضدحکومتی در ایران

باب بلکمن نمایندهٔ پارلمان انگلستان
باب بلکمن نمایندهٔ پارلمان انگلستان

سخنان باب بلکمن در اجلاس رسمی پارلمان انگلستان

درباره مذاکرات بی‌نتیجه اتمی و تظاهرات ضدحکومتی در ایران

ضرورت قاطعیت در برابر سرکوب و تروریسم رژیم آخوندی

 

دادگاه استیناف تروریستهایی که می‌خواستند

گردهمایی شورای ملی مقاومت در پاریس را بمب‌گذاری کنند

به‌زودی در بلژیک از سر گرفته می‌شود

 

باب بلکمن نمایندهٔ پارلمان انگلستان طی سخنانی در اجلاس رسمی این پارلمان قبل از تعطیلات کریسمس و آغاز سال جدید میلادی، بر لزوم اتخاذ یک سیاست قاطع در قبال دیکتاتوری آخوندی تأکید کرد.

باب بلکمن، گفت:

«دیوید ایمس یک حامی بزرگ اپوزیسیون ایران، مریم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران بود که یک آلترناتیو دمکراتیک را در برابر رژیم حاکم ارائه می‌کند. در ایران تظاهرات و اعتراضات بسیار بزرگی علیه حکومت صورت می‌گیرد و در بسیاری موارد مردم به‌شدت سرکوب می‌شوند. زمان آن است که وزرای امور خارجه و کشورهای مشترک‌المنافع و دفتر توسعه دست به‌اقدام بزنند».

باب بلکمن، اضافه کرد: «گفتگوها با رژیم ایران بر سر به‌اصطلاح توافق هسته‌یی در جریان است. من فکر می‌کنم غیرممکن است گفتگوها با این رژیم به نتیجه برسند؛ ما باید با (رژیم) ایران در رابطه با تلاش‌هایش برای ترویج تروریسم و تعرض‌های بیشتر در سراسر جهان صریح و قاطع باشیم و این بسیار حیاتی است.

باب بلکمن با اشاره به تروریسم رژیم در اروپا گفت: دادگاه استیناف تروریستهایی که می‌خواستند گردهمایی شورای ملی مقاومت ایران در پاریس در سال۲۰۱۸ را بمب‌گذاری کنند به‌زودی در بلژیک از سر گرفته می‌شود من و گروه بزرگی از نمایندگان پارلمان انگلستان در این گردهمایی حضور داشتیم و اگر تروریستها موفق می‌شدند، احتمال کشته شدن بسیاری نمایندگان از گروه‌های مختلف سیاسی وجود داشت. (سایت دی ورک فور یو ۲۵آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9dfdd191-056c-4378-bb3d-f1fdc32ab535"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات