728 x 90

ستاد ایجاد بحران و جنایت

در جریان برف سنگین در استانهای شمالی و غرب کشور تعدادی از هموطنان جان باختند، و کودکان در خانه‌ها یخ زدند. بخشی از شهر خلخال در برف دفن شد و بسیاری بدون آب و برق در خانه‌ها حبس شدند.

یک هموطن: «آقایی که میخوای رأی بیاری این وضعیت ماست. تو این سرمای باید بیایم اینجا یخ بزنیم. تو این بارون باید بیایم برف جمع کنیم واسه خوردن واسه آب آشامیدنی واسه صورت شستن واسه لباس شستن یک هفته است برق نداریم آب نداریم این شرایطمونه».

یک روزنامه حکومتی در مطلبی با عنوان «خواب زمستانی ستاد بحران» ضمن اشاره به مسدود بودن راهها و قطع آب و برق نوشت: «بارش برف بحران به حساب نمی‌آید، اما وقتی دستگاه و سیستمی دچار ضعف باشد، تبدیل به بحران می‌شود».(روزنامه حکومتی آرمان ۲۶بهمن ۹۸)

وقتی سیستم کوک غارت و سرکوب مردم است، روستاییان برای نجات دام‌هایشان هم مجبورند با دست خالی با سرما و برف چنگ در چنگ شوند.

یک هموطن: «خیلی مشکل داریم نزدیکای انتخاباته الآن هیچکدوم از مسئولان نیومدن اینجا فقط رأی میخوان».

یک عضو شورای شهر رشت در وحشت از خشم مردم اعتراف کرد بودجه شهر را خرج غذای پاسداران در انتخابات کردند.

عضو شورای شهر رشت: «واقعا مردم به ستوه اومدن حق دارن. از امروز صبح به ما ناسزا میگن حق دارن به‌خاطر این‌که ما بی‌عرضه‌ایم... این دستور خجالت آوره اگه عکس بگیریم بذاریم چنین روزی مردم ما رو می‌خندن به ما مسخره می‌کنن. همکاری شهرداری و فرمانداری جهت تهیه غذا برای روز انتخابات. مگه شهرداری حیات خلوت وزارت کشوره که ما پول بدیم ۳۰۰میلیون ۴۰۰میلیون انتخابات برگزار بکنه»؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d66912e-69e7-459a-8d81-4723bb411e3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات