728 x 90

سایت پرس پورتال: کمپین بمب را متوقف کنید، آیا قصد آزادی تروریستهای ایرانی را دارید؟

سایت پرس پورتال: کمپین بمب را متوقف کنید
سایت پرس پورتال: کمپین بمب را متوقف کنید

سایت پرس پورتال روز ۱۳تیرماه در مطلبی درباره لایحه انتقال تروریستها به ایران توسط دولت بلژیک نوشت: کمپین بمب را متوقف کنید خواستار فاصله گرفتن از دولت فدرال و اقدامات مداوم ضدتروریستی است.

کمپین بمب را متوقف کنید قانون برنامه‌ریزی شده در بلژیک را محکوم می‌کند که به انتقال یک تروریست اصلی محکوم ایرانی به ایران اجازه می‌دهد و از دولت فدرال می‌خواهد که از توافق برنامه‌ریزی شده فاصله گرفته و از توافقات مشابه حمایت نکند.

بر اساس گزارشهای مطبوعاتی، قرار است در هفته جاری قانونی در پارلمان بلژیک مطرح شود که برکناری اسدالله اسدی، مسئول سفارت را که به اتهام حمله به اعضای اپوزیسیون ایرانی شورای ملی به ۲۰سال زندان محکوم شده بود، امکانپذیر می‌کند. مقاومت در سال۲۰۱۸.

اولریکه بکر، سخنگوی کمپین بمب‌گذاری را متوقف کنید: "آزادی برنامه‌ریزی شده تروریست اسدی امنیت را در سراسر اروپا به خطر می‌اندازد. این رژیم ایران را که بی‌وقفه در حال برنامه‌ریزی حملات است، ترغیب می‌کند تا تروریسم بیشتری انجام دهد. باید ترسید که این توافق زیر پا گذاشته شود. دولتهای اروپایی که هنوز به بازگشت توهم آمیز به توافق هسته‌یی با تهران چسبیده‌اند، از دولت فدرال خواسته می‌شود تا از شهروندان خود در برابر ترور رژیم اسلام‌گرا محافظت کند، نتیجه منطقی آن بسته شدن سفارت ایران و سایر نهادهای رژیم خواهد بود. مانند مرکز اسلامی‌ هامبورگ (IZH) که یک تهدید فوری تروریستی برای شهروندان جمهوری فدرال به‌ویژه برای اعضای اپوزیسیون ایران و یهودیان است.

 

بیش از ۵۴۰ تبعیدی ایرانی توسط عوامل جمهوری اسلامی در خارج از کشور به‌قتل و یا ربوده شده‌اند. در سال۱۹۹۷، دادگاه آلمان، رهبری جمهوری اسلامی را به‌دلیل حمله تروریستی میکونوس در برلین که چهار کشته بر جای گذاشت، محکوم کرد. دادگاه دولت ایران را به‌عنوان مسئول مستقیم معرفی کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24b2241e-a44a-4863-8450-cc0e9527f14f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات