728 x 90

سایت واشنگتن فری بیکن: مماشات با رژیم ایران، آمریکا و جهان را به‌خطر می‌اندازد

بایدن رئیس جمهور آمریکا
بایدن رئیس جمهور آمریکا

سایت واشنگتن فری بیکن، جمعه ۲۶خرداد نوشت: مماشات با رژیم ایران، آمریکا و جهان را به‌خطر می‌اندازد.

فری بیکن با یادآوری لیستی از اعمال تروریستی گذشته رژیم و نقض فاحش حقوق‌بشر در دهه‌ها حاکمیت خود، خطاب به دولت آمریکا نوشت: مماشات با ایران هیچ کمکی به دموکراسی نمی‌کند. این معامله شکست‌خورده با ایران، چشمه دیگری از یک فهرست تأسف‌بار است.

سایت واشنگتن فری بیکن می‌نویسد: تصور کنید شما یک مقام ارشد امنیت ملی هستید. یک قدرت خارجی برای چندین دهه تلاش کرده است تا قدرت آمریکا و اتحادهای آمریکایی را در یک منطقه حساس تضعیف کند. این بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و نیروهای نیابتی را که پرسنل آمریکایی را کشته و معلول کرده‌اند، حمایت مالی و هدایت کرده است. هدف آن بیرون راندن آمریکا از گوشه‌یی از جهان و از بین بردن نزدیک‌ترین متحد آمریکا در خاورمیانه بزرگ است. چهار دولت ریاست‌جمهوری گذشته را صرف ساختن زیرساختهای نظامی و فنی برای تولید تسلیحات هسته‌یی کرده و در عین‌حال برنامه خود را پنهان کرده و در مورد آن دروغ گفته است. این کشور با مصونیت از مجازات حقوق‌بشر را نقض می‌کند و در نه ماه گذشته به‌طور وحشیانه یک شورش مردمی را علیه حکومت دینی خود سرکوب کرده است. این کشور پهپادها و سایر تسلیحاتی را که روسیه برای پیگرد قانونی جنگ غیرقانونی و وحشیانه علیه کشور مستقل اوکراین استفاده می‌کند، تأمین می‌کند.

بر اساس گزارشهای خبری، بایدن آماده است تا در ازای آزادی زندانیان آمریکایی، توقف حملات شبه‌نظامیان به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه، همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، توقف فعالیت‌ها، میلیاردها دلار به ایران پرداخت کند. فروش موشکهای بالستیک به روسیه، و توقف غنی‌سازی اورانیوم در ۶۰درصد (اورانیوم غنی شده ۹۰درصد درجه تسلیحاتی محسوب می‌شود). بایدن خواهد گفت که این ترتیب انحرافی برای آزادی بیگناهان و جلوگیری از وقوع جنگ ضروری است. کاری که او قادر به انجام آن نخواهد بود این است که آن را یک معامله بنامد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ef11638-2e09-416c-b3e1-342068338dfc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات