728 x 90

سایت امنیتی سی.اس.او: یک گروه هکری رژیم ایران از بدافزار تروجان برای گسترش ارعاب استفاده می‌کند

بدافزار تروجان
بدافزار تروجان

سایت امنیتی سی.اس.اویک گروه هکری رژیم ایران از بدافزار تروجان برای پیشبرد اهداف رژیم ایران با وارد کردن آسیب و گسترش ارعاب در کشورهای مختلف جهان استفاده می‌کنند.

کارشناسان امنیت سایبری اعلام کردند گروه هکری APT وابسته به رژیم آخوندی با استفاده از یک بدافزار تروجان که قبلاً ناشناخته بوده از سال گذشته با هدف آسیب رساندن به زیرساختها، اقدام به حمله به سازمان و ارگانهایی در کشورهای جهان کرده است. هدف اصلی گروه هکری موسوم به «کارکنان موسی» سازمانها و ارگانهای مختلف در کشورهایی مانند هند، آلمان و آمریکا بوده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گروه هکری APT که توسط کارشناسان شرکت امنیتی «سایبریسون» تحت عنوان کارکنان موسی ردیابی شده حداقل از سپتامبر۲۰۲۱ فعالیت می‌کند.

کارشناسان شرکت امنیتی «سایبریسون» روز ۱۴بهمن گفتند: «رفتار و عملیات این گروه نشان می‌دهد که کارکنان موسی از جاسوسی و خرابکاری سایبری برای پیشبرد اهداف ژئوپلیتیکی رژیم ایران با وارد کردن آسیب و گسترش ارعاب استفاده می‌کنند»...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21506034-cd3f-4f09-ac1d-35443226cc92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات