728 x 90

اسکای نیوز: افزایش خشم نسبت به اعدامها و سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی توسط موشک‌های سپاه پاسداران

مهاباد  - قیام سراسری مردم ایران ۱۴۰۱
مهاباد - قیام سراسری مردم ایران ۱۴۰۱

سایت اسکای نیوز روز سه‌شنبه ۲۰دی، گزارشی درباره خشم و نفرت اعتراضات در ایران نسبت به گسترش اعدامها و هم‌چنین سالگرد کشته شدن ۱۷۶مسافر هواپیمای اوکراینی که توسط موشک‌های سپاه پاسداران رژیم ایران سقوط کرد را منتشر کرد.
اسکای نیوز نوشت: تظاهرات بزرگ با افزایش خشم نسبت به اعدامها و سقوط هواپیمای اوکراینی آغاز شد. اولین تظاهرات قابل توجه سال در ایران در آخر هفته با گزارشهایی مبنی بر شلیک گلوله و گاز اشک‌آور در برخی شهرها برگزار شد. بیش از ۲۵تظاهرات در حداقل ۱۷شهر روز یکشنبه برگزار شد که بالاترین میزان از ۵دسامبر است... .
اسکای نیوز با اشاره به اعدام دو تن از معترضان و مسدود کردن مسیرهای رسیدن به آرامستان برای مراسم خاکسپاری و شلیک به سوی عزاداران توسط نیروهای امنیتی رژیم آخوندی نوشت: این فیلم که اسکای نیوز تأیید کرده است درست بیرون گورستان گرفته شده است، مردی سیاه‌پوش را نشان می‌دهد که به سمت خودروهایی که به سمت محل حرکت می‌کنند تیراندازی می‌کند... .
بنا بر گزارشها، دو مرد دیگر به‌زودی اعدام می‌شوند. دهها ایرانی در بیرون از زندان گوهردشت کرج در نزدیکی پایتخت تهران تجمع کردند تا جلوی قتل محمد قبادلو و محمد بروغنی را بگیرند. مادر محمد قبادلو ۲۳ساله به سخنرانی پرداخت و همان‌طور که از این فیلم مشخص است در آغوش مردم قرار گرفت و شعار ایرانی باغیرت، حمایت، حمایت! سر دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b015dd65-cefc-4100-bd70-10efc6187b9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات