728 x 90

سامانه «شهرداری تهران» و «تهران من» کماکان بسته است

مسدود بودن سامانه شهرداری تهران و تهران من
مسدود بودن سامانه شهرداری تهران و تهران من

به‌دنبال تسخیر ۵۱۳۸دوربین کنترلی در شهرداری تهران، مورد استفادهٔ بیت‌العنکبوت ولایت و مقر رئیسی جلاد، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی سرکوبگر انتظامی و قبر خمینی، توسط کانون‌های شورشی در روز ۱۲خرداد و در سالمرگ خمینی دجال، خبرگزاری حکومتی انتخاب روز ۱۴خرداد به‌نقل از تسنیم در مطلبی با عنوان «سامانه «تهران من» هم‌چنان از دسترس خارج است» نوشت: با گذشت دو روز از اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، استفاده از سامانه "تهران من" از سوی شهروندان مقدور نیست و مشخص نیست چه زمانی این سامانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتخاب افزود: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در روز پنجشنبه ۱۲خرداد ۱۴۰۱ طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر امروز ۱۲ خردادماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به‌سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

روز ۱۲خرداد در سالمرگ خمینی دجال، درست در روزهایی که نیروهای سرکوبگر رژیم در بالاترین درجهٔ آماده‌باش و هوشیاری قرار داشتند، کانون‌های شورشی با تازه‌ترین عملیات بزرگ اختناق‌شکن خود سیلی دیگری بر بناگوش خلیفهٔ ارتجاع نواختند.

عوامل و ارگانهای سرکوبگر رژیم گمان نمی‌کردند عملیات تسخیر دوربین‌ها و انهدام سایتها و سرورها دو شبانه‌روز ادامه و استمرار پیدا کند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسینم) نوشته است: زمان دقیقی برای استفاده مجدد از سامانه "تهران من" بعد از تعطیلات مشخص نیست و شهروندان نمی‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

 

از دست‌آوردهای مهم این واقعه عبارتند از:

  • عملیات کانون‌های شورشی در شهرداری رژیم در تهران تا ساعت ۹صبح جمعه ۱۳خرداد سالمرگ دجال ضدبشر ادامه یافت.
  • مرکز عملیات و کنترل رژیم در شهرداری تهران یک شبانه‌روز تحت نظارت کانون‌های شورشی قرار داشت.
  • آشفتگی و وحشت در مرکز عملیات و کنترل رژیم در شهرداری تهران پس از دریافت ضربه و تسخیر سامانه‌ها و سایتها و سرورها و دوربین‌ها توسط کانون‌های شورشی
  • در مجموع ۵۱۳۸ دوربین کنترلی مربوط به شهرداری تهران، بیت خامنه‌ای، مقر رئیسی، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، قبر لاکچری خمینی، تسخیر شد.
  • ۲۳۵۳ سرور شامل ۱۶۸ سرور مدیریت امنیتی منهدم شد.
  • صفحات ۱۵۰ سایت و سامانه با عکس‌های ضربدر خورده خامنه‌ای و تصاویر رهبری مقاومت با شعار درود بر رجوی جایگزین شد.
  • ارسال ۵۸۵،۵۲۲ پیامک از سرور شهرداری رژیم بر روی موبایل شهروندان با شعار لعنت بر خمینی مرگ بر خامنه‌ای رئیسی- درود بر رجوی
  • تسخیر سایت پلاک خوان رژیم توسط کانون‌های شورشی
  • دوربینهای کنترلی قبر دجال در تسخیر کانون‌های شورشی در سالمرگ خمینی

 

فاکس نیوز ۱۲خرداد ۱۴۰۱ نوشت: در حالی‌که اعتراضات در ایران در بحبوحه افزایش قیمتها و فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان افزایش یافته، و مردم در اعتراضات ضددولتی در سراسر ایران خواستار برکناری علی خامنه‌ای ولی‌فقیه شده‌اند، مخالفان ایرانی روز پنجشنبه با دادن گزارشی از تسخیر هزاران دوربین نظارتی در اطراف تهران و دهها وب‌سایت حکومتی خبر دادند. این در حالی است، که شورشیان در بحبوحه تظاهرات گسترده ضدحکومتی تلاش‌های خود را علیه رژیم گسترش می‌دهند.

مجاهدین خلق اعلام کردند در راستای یک تهاجم سایبری گسترده همزمان با سالمرگ خمینی بیش از ۵۰۰۰ دوربین را در اطراف پایتخت از کار انداخته و ۱۵۰ وبسایت شهرداری هدف قرار گرفت.

این وب‌سایتها تصاویر مسعود و مریم رجوی در بالای تصویر خامنه‌ای که با علامت ابطال «ضربدر» قرمز شده، نشان می‌دهد. آنها خواهان قیام برای سرنگونی رژیم شدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/726da295-b76d-4886-9f7c-a6c0caabf6f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات