728 x 90

سالی که ارکان نظام لرزید

سالی که گذشت سال آزمونهای سخت و شکست‌های بزرگ نظام ولایت در برابر ارادهٔ مردم بود. سالی که مردم با صدای بلند ولایت خامنه‌ای را باطل کردند.

خامنه‌ای در پیام نوروزی بدون اشاره به سختی‌ها و مشکلات مردم، به آزمونهای سخت و دشواری اشاره کرد که تمامیت نظام را تهدید می‌کرد.

در سالی که گذشت بارها سرکردگان نظام از نفرت سراسری، با کد بی‌اعتمادی مردم ناله کردند. نفرتی که خودش را در قیامهای آبان و دی به‌روشنی نشان داد و در تحریم سراسری نمایش انتخاب، پایه‌های نظام را لرزاند.

تلویزیون حکومتی ـ اصغرزاده اول فروردین ۹۹: «بی اعتمادی به سیاست، بی‌اعتمادی به فرهنگ، به تاریخ و حتی بی‌اعتمادی به دین. شما بدبینی جوانها را نسبت به دین ببینید».

به‌گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا، پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سال ۹۸ ساختار امنیت ملی ایران سنگین‌ترین چالشهای ۴۰سال گذشته را تجربه کرد.

منظور از سختی، مشکلات سیل و کشتار بی‌گناهان و سختی ویروس مرگبار کرونا نیست. منظور روحانی از سختی، شعله‌های قیام، نفرت عمومی و ریزش پاسدارانی است که در یاس و افسردگی دست از همراهی نظام کشیده‌اند.

وحشت روحانی و خامنه‌ای، از شعله‌های خشم مردمی است که امنیت و سلامت‌شان مصادره شد، هر لحظه ممکن است به خیابان‌ها بریزند و بساط دروغ و پنهان‌کاری را برای همیشه جمع کنند.

تلویزیون حکومتی ـ اصغرزاده اول فروردین ۹۹: «اگر توده‌های مردم احساس کنند که امنیت و سلامت‌شان به‌خطر افتاده خب امکان دارد توی خیابان بیایند بنابراین حواسمان باشد که سهل انگاریهای این چنینی می‌تواند تبدیل به فجایع اجتماعی بشود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f89e190b-d8b4-4b0a-9503-e17dfd6b2ecf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات