728 x 90

سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران: یورش وحشیانه به اشرف۳ را محکوم می‌کنیم

سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران
سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران

سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران:

یورش وحشیانه به اشرف۳ را محکوم می‌کنیم

بامداد روز سه‌شنبه ۳۰خرداد ۱۴۰۲، پلیس آلبانی در اقدامی انزجار‌آور و ناگهانی، پایگاه سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی را مورد یورش وحشیانه قرار داد. در این عمل شرم‌آور و جنایتکارانه که به درخواست ولایت خامنه‌ای صورت گرفت، دست‌کم یک مجاهد خلق، زنده یاد علی مستشاری (عبدالوهاب فرجی نژاد) به‌شهادت رسید و صد تن از ساکنان این پایگاه زخمی شدند.

استقرار اعضای مجاهدین خلق در آلبانی را دولت آمریکا و ملل متحد بارها تضمین کرده و به نظر می‌رسد این عمل جنایتکارانه با چراغ سبز آمریکا و اروپا و در ادامه مماشات با قاتلان، جانیان و غارتگران حاکم بر ایران کمتر از بیست و چهار ساعت پس از ممنوع کردن تظاهرات مقاومت ایران در پاریس صورت گرفت.

سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران یورش انزجار‌آور به اشرف۳ را شدیداً محکوم کرده و خواهان دخالت سازمان ملل متحد برای حفاظت از جان ساکنان این کمپ غیرنظامی است.

ما شهادت مجاهدین قهرمان، را به سازمان مجاهدین خلق ایران، به خانواده آنان و به همه آزادیخواهان و طرفداران حقوق انسان تسلیت می‌گوییم.

سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران

سه‌شنبه ۳۰خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰ژوئن ۲۰۲۳

(اطلاعیه سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران ۳۰خرداد ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b05ac97f-af18-4fac-ae18-eaa9adae422b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات