728 x 90

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای: حسابرسی از رژیم ایران به‌خاطر جنایت علیه بشریت در سرکوب خشونت‌بار اعتراضات سراسری

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی
سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی پنجشنبه ۵آبان، با انتشار بیانیه‌یی از آمریکا، اتحادیه اروپا و سایر کشورهای گروه هفت، خواست تا رژیم ایران را به‌دلیل جنایت علیه بشریت در سرکوب خونین و خشونت‌بار اعتراضات سراسری در ایران و حمایت از تروریسم در سراسر جهان مورد حسابرسی قرار دهد.

در این بیانیه آمده است: «سازمان ملل متحد، باید ایران را از «کمیسیون سازمان ملل در مورد وضعیت زنان» حذف و یک مکانیسم تحقیق مستقل را برای پاسخگو کردن حکومت در قبال سرکوب مردم ایران، ایجاد کند».
سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی در بیانیه خود اعلام کرده است جامعه بین‌الملل باید با اتخاذ اقداماتی، منابع درآمدی رژیم ایران را که از آن در سرکوب مردم استفاده می‌کند را محدود کند.
در این بیانیه آمده است: «کشورهای مسئول، باید اقدامات دیپلماتیک و اقتصادی شدیدتری را برای پایان دادن به فعالیت‌های نادرست ایران انجام دهند».

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی در بخش پایانی بیانیه خود اعلام کرده است مقامات رژیم ایران از جمله خامنه‌ای و رئیسی، رئیس جمهور این کشور را به‌دلیل نقض فاحش حقوق‌بشر و حمایت از تروریسم تحریم‌هایی اعمال شود.
سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی هم‌چنین خواستار تحریم‌های پیشین از جمله تحریم ناوگان نفتکش‌های رژیم ایران، با شدت بیش‌تر اجرا شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45b88e29-aa42-4b8c-bb7a-32db9ef35430"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات