728 x 90

زوزه‌های وحشت به‌دنبال صدور حکم حبس ابد برای دژخیم حمید نوری در رسانه‌های رژیم

دادگاه سوئد
دادگاه سوئد

تلویزیون شبکه خبر (رژیم): سخنگوی وزارت امور خارجه حکم صادر شده در سوئد برای آقای حمید نوری را محکوم کرد و درباره خسارتهای صدور این حکم و روابط دو کشور هشدار داد.

دادگاهی در سوئد در حکمی با استناد به اتهامات واهی (مجاهدین) آقای نوری را به حبس ابد محکوم کرده است

دستگاه قضایی سوئد در این مدت با نقض مکرر حقوق شهروندی آقای حمید نوری را از دیدار با خانواده و دسترسی به پزشک محکوم کرده این شهروند ایرانی ۳۴سال پیش کارمند دفتری قوه قضاییه بوده و در دهه۷۰ بازنشسته شده بود.

 

 

خبرگزاری فارس (رژیم): ایران حکم دادگاه سوئد درباره حمید نوری را قویاً محکوم کرد

ایران حکم دادگاه سوئد درباره حمید نوری را قویاً محکوم کرد سخنگوی وزارت امور خارجه حکم دادگاه سوئد درباره حمید نوری را قویاً محکوم کرد و گفت: ایران مفاد بیانیه دادگاه و حکم غیرقانونی دادگاه را از اساس مردود، مخدوش و غیرقابل قبول می‌داند و ضمن اعتراض شدید به حکم دادگاه، سوئد را در قبال خساراتی که بدین دلیل بر روابط دوجانبه وارد می‌شود، مسئول می داند.

 

خبرگزاری مهر (رژیم): [بنیاد هابیلیان] نامه سرگشاده خانواده شهدای ترور ایران به فعالان حقوق بشری؛ دادستانی سوئد رویه‌ای جانبدارانه در پرونده «حمید نوری» اتخاذ کرد

اعلام حکم ناعادلانه و سیاسی دستگاه قضایی سوئد علیه آقای حمید نوری شهروند ایرانی که بیش از ۳۲ماه در شرایط غیرانسانی و ضدحقوق بشری در سوئد بازداشت و زندانی است، دور از انتظار نبود.

دادستانی سوئد بر مبنای اظهارات و ادعاهای واهی تعدادی از اعضای گروه تروریستی مجاهدین خلق  و بدون انجام رویه‌های متعارف قانونی و حقوقی و تحقیقات کافی اقدام به بازداشت غیرقانونی این شهروند ایرانی کرد.

به هر روی و تحت چنین شرایط ظالمانه و نامتعارفی، حکم دادگاه علیه یک هموطن و شهروند ایرانی صادر شد؛ حکمی که به باور بسیاری از حقوقدانان و کارشناسان، مهر تأییدی بر رفتار سیاسی و جانبدارانه دادگاه می‌زند.

 

خبرگزاری تسنیم (رژیم): سوئد حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد

دادگاه سوئد که از آبان ماه ۱۳۹۸ و تحت تأثیر القائات (مجاهدین)، حمید نوری را بازداشت و بعد محاکمه کرد، بالاترین مجازات قانون قضایی این کشور را علیه حمید نوری اعمال و او را به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم؛ بعدازظهر امروز پنجشنبه ۲۳ تیرماه، دادگاه سوئد اعلام کرد که حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرده است. حبس ابد در قانون قضایی سوئد، بالاترین حکم ممکن است. این حکم در نشست خبری قضات دادگاه اعلام شد و علاوه بر اعلام این حکم، اتهامات بی‌پایه و اساس به روند دادگاه تروریستهای منافق به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده شد.

 

سایت العالم (رژیم): خبرگزاری رویترز گزارش کرد که یک قاضی دادگاه سوئد، شهروند ایرانی در سوئد را که در سالهای اخیر در شرایط بسیار بدی در بازداشت بود، به حبس ابد محکوم کرد

قاضی دادگاهی در سوئد به اتهاماتی بی‌اساس، «حمید نوری» یکی از شهروندان ایرانی در سوئد را به حبس ابد محکوم کرد.

خبرگزاری رویترز گزارش کرده است که وکلای حمید نوری می‌توانند به این حکم اعتراض کنند و در این صورت دادگاه تجدیدنظر مجدداً این حکم را بررسی می‌کند.

این اقدام دادگاه سوئد در حالی شکل گرفته است که چندی پیش، «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خواستار آزادی فوری نوری شد و وزیر خارجه سوئد هم گفت که دولت و سیستم قضایی این کشور تحت تأثیر تبلیغات (مجاهدین) قرار نمی‌گیرند.

 

سایت عصر ایران (رژیم): حمید نوری به حبس ابد محکوم شد

این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد.

دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را که با اتهامات گروه تروریستی منافقین در بازداشت به سر می‌برد، به حبس ابد محکوم کرد.

 

خبرگزاری مهر (رژیم): حمید نوری در حکمی غیرقانونی به حبس ابد محکوم شد

دادگاه سوئد در حکمی غیرقانونی، ناعادلانه و بدون شواهد متقن حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد. به گزارش خبرنگار مهر، دادگاه سوئد در حکمی غیرقانونی، ناعادلانه و بدون شواهد متقن حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد. بر اساس این خبر، برای حمید نوری تاکنون ۹۳ جلسه دادگاه برگزار شده و ساندر، قاضی پرونده بیش از ۵۰ شاکی و شاهد را به دادگاه احضار کرده است.

افراد احضار شده اعضا یا وابستگان گروهک منافقین هستند، همانها که به استفاده از سلاح برای ایجاد ناامنی و ترور مردم در ایران اعتراف می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b46ef2a7-da24-4865-908d-51d8dc785040"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات