728 x 90

زوزه‌های معاون سردژخیم قضاییه جلادان علیه مجاهدین در اجلاس شورای حقوق‌بشر ملل متحد در ژنو

غریب آبادی
غریب آبادی

زوزه‌های معاون سردژخیم قضاییه جلادان علیه مجاهدین

در اجلاس شورای حقوق‌بشر ملل متحد در ژنو

و درخواست احمقانه وی برای رأی ندادن به قطعنامه‌های محکومیت رژیم

و تعیین گزارشگر ویژه نقض حقوق‌بشر در ایران

 

غریب آبادی معاون سردژخیم قضاییه خامنه‌ای خطاب به نمایندگان حاضر در اجلاس ۴۹ شورای حقوق‌بشر سازمان ملل گفت:

بیشترین ترور‌ها توسط (مجاهدین علیه نظام) انجام شده است؛ به‌طوری که از ۱۷هزار ترور، ۱۲۰۰۰نفر توسط عوامل این گروهک (کشته شده‌اند).

کشور‌های اروپایی و آمریکا تبدیل به مکانی امن برای گروهک‌های تروریستی شده‌اند.

این گروهک‌ها از همان ابتدا در برخی کشور‌های اروپایی تشکیلات اداری داشته و عوامل آن‌ها، بدون هیچ محدودیت و پیگرد قضایی، آزادانه در کشور‌های اروپایی و آمریکا تردد کرده و برخی از این کشور‌ها تبدیل به مکانی امن برای آنها شده‌اند. با توجه به پهن کردن فرش قرمز برای حضور در جلسات و نشست‌های دولت و پارلمان و حمایت مادی و معنوی از آن‌ها، در کمال تأسف مدتی است شاهد آن هستیم که سران این گروهک، چهره حقوق‌بشری به خود گرفته و خود را حامی حقوق‌بشر معرفی می‌کنند.

در همین چارچوب، باید به ترور قاسم سلیمانی توسط رژیم آمریکا نیز اشاره کنم. این یک اقدام تروریسم دولتی و در نقض کامل حقوق بین‌الملل بود.

 

غریب‌ابادی خطاب به رئیس اجلاس گفت: جمهوری اسلامی صدور قطعنامه‌های وضعیت حقوق‌بشر در ایران و انتصاب گزارشگر ویژه را اقدامی سیاسی، گزینشی، غیرمنصفانه و مبتنی بر معیار‌های دوگانه می‌داند.

از تمامی کشور‌هایی که عضو این شورای مهم هستند، می‌خواهم که مسئولیت‌پذیر باشند و به برنامه‌های مبتنی بر سوء نیت برخی کشور‌ها در ارائه قطعنامه و نصب گزارشگر ویژه، که بیشتر به تقابل می‌انجامد و نه تعامل، نه بگویند (خبرگزاری قضاییه جلادان - میزان ۹ اسفند۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcabd7f2-6d0c-43d6-8472-2c602152688a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات