728 x 90

زوزه‌های رئیسی جلاد از فروغ جاویدان و استمرار ضربات مجاهدین

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

زوزه‌های رئیسی جلاد از فروغ جاویدان و استمرار ضربات مجاهدین:

جریان مجاهدین زمان و مکان نمی‌شناسد لذا نخبگان همیشه باید نسبت به این مسأله هوشیار بوده و مراقبت کنند

از اول ضربه‌هایی را که از مجاهدین خوردیم از کفار و ملحدین نخوردیم

چگونه افرادی که مدعی حقوق‌بشر هستند مهد مجاهدین شده‌اند و اروپاییها باید به این سؤال پاسخ دهند چطور مجاهدین را در دل خود جای دادند

 

سایت رئیسی جلاد ۶مرداد ۱۴۰۱:

رئیسی با گرامی‌داشت عملیات مرصاد، از استمرار توطئه‌های جریان مجاهدین و نفوذ خبر داد و از نخبگان خواست نسبت به این مسأله هوشیار باشند.

رئیسی با تأکید بر این‌که باید شجاعت (پاسداران) اسلام در عملیات مرصاد در یادها زنده بماند و عملیات مجاهدین در تاریخ ثبت شود، تصریح کرد: جریان ‌ مجاهدین زمان و مکان نمی‌شناسد و همواره به‌دنبال آن است که نقش منافقانه خود را ایفا کند. لذا نخبگان همیشه باید نسبت به این مسأله هوشیار بوده و مراقبت کنند.

رئیسی با تأکید بر این‌که از اول پیروزی انقلاب ضربه‌هایی را که از جریان ‌ مجاهدین خوردیم، از کفار و ملحدین نخوردیم، اظهار داشت: آن کسانی که در مقابل ‌ نظام ایستادند همین جریان ‌ مجاهدین بودند و باعث تأسف است که چگونه افرادی که مدعی حقوق‌بشر هستند مهد ‌ مجاهدین شده‌اند و اروپاییها باید به این سؤال پاسخ دهند چطور مجاهدین را در دل خود جای دادند.

(سایت ریاست جمهوری رژیم ۶مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0115cb29-af4d-44b1-9956-7b6306c68b46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات