728 x 90

زوزه‌های دردآلود رژیم آخوندی از پیروزی درخشان مجاهدین در دادگاه سوئد

تظاهرات یاران شورشگر
تظاهرات یاران شورشگر

رژیم آخوندی در تلویزیون جام جم ـ شبکهٔ خارج کشوری خود، طی گزارشی ضمن به هم بافتن جعل و دروغ از پروسهٔ دادگاه، سوزوگداز وزیر خارجهٔ خود و معاون قضاییهٔ آدمکشان خامنه‌ای را منعکس کرد.

 

تلویزیون جام جم رژیم ـ۱۴ اردیبهشت:

گوینده: تأکید وزیر امور خارجه بر غیرقانونی بودن بازداشت شهروند ایرانی! در سوئد.

آقای امیر عبداللهیان در پاسخ به تماس تلفنی همتای سوئدی‌اش بازداشت و فرایند دادگاه حمید نوری را غیرقانونی خواند و آزادی فوری این شهروند ایرانی را خواستار شد.

وزیر امور خارجه در گفتگو با خانم آن لینده ابراز امیدواری کرد با بذل اراده و تلاشهای مشترک شاهد توسعه مناسبات دو کشور در زمینه‌های گوناگون باشیم. وزارت امور خارجه این هفته نیز سفیر سوئد در تهران را احضار و مراتب اعتراض شدید ایران را به دولت سوئد در خصوص بازداشت شهروند ایرانی ابلاغ کرد.

 

در پی ارائه کیفرخواست دادستان و تقاضای حبس ابد برای حمید نوری شهروند ایرانی در بند دولت سوئد دبیر ستاد حقوق‌بشر کشورمان با انتقاد از دادگاه سیاسی نمایشی و ناعادلانه نوری گفت این دادگاه مغایر با اصول حقوق‌بشر است و دولت سوئد باید درباره این موضوع پاسخگو باشد.

گزارشگر: و دوم شهادت چند شاهد از گروهک منافقین کسانی که حتی یکبار هم حمید نوری را ندیده بودند اما مدعی بودند کسی که یک کارمند در دادگستری بوده آنها را محاکمه کرده است.

آکسیون هواداران: مسعود مریم مبارک مبارک مسعود مریم مبارک مبارک

گزارشگر: حالا وقت آن رسیده که استکهلم تکلیف خود را مشخص کند که می‌خواهد در کنار تروریست‌ها باشد یا به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند؟ (تلویزیون جام جم یک رژیم ۱۵ اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aba0a443-a636-4654-ab12-4117c3cf4f52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات