728 x 90

زوزه‌های آخوندها در هراس از حکم دادگاه سوئد علیه دژخیم حمید نوری

تظاهرات ایرانیان آزاده در مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری
تظاهرات ایرانیان آزاده در مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری

بر اساس گزارش خبرگزاری پاسداران (فارس - ۱۹اردیبهشت) خطیب‌زاده سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها امروز صبح در نشست هفتگی با خبرنگاران رژیم ضمن موضع‌گیری در قبال شماری از مسائل، با سوزش از برگزاری دادگاه دژخیم حمید نوری و درخواست دادستان برای اشد مجازات حمید نوری گفت: «جلالی به جرم جاسوسی مدتهاست در ایران دستگیر و حکمش صادر و درخواست بازنگری کرده که در حال بازنگری است و خسارات عمده‌ای هم زده است. این‌که درباره نوری طراحی می‌شود و گروهک شکست‌خورده [مجاهدین] دامی را پهن می‌کند و شاهد می‌آورد و دادگاه را سیاسی می‌کند و دولت سوئد اجازه می‌دهد و سیاسی می‌کند، شک ما را برمی انگیزد که چگونه این اتفاقات رخ می‌دهد».

 

سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها که عامدانه موضوع احمدرضا جلالی را با دژخیم حمید نوری پیوند زده و قصد باج‌خواهی دارد با فرافکنی گفت: «اینها هیچ ارتباطی به هم ندارند و اگر هست طرف سوئدی می‌خواهد این ارتباط را برقرار کند. دادگاه نوری صلاحیت نداشته و حقوق اولیه آقای نوری رعایت نشده است. متأسفانه دولت سوئد توجه نکرده و باید هر چه زودتر به مسیر درست برگردد. فکر نکند با این گروکشی‌ها موضوع جلالی فراموش می‌شود. موضوع احمدرضا جلالی جاسوسی است و در مسیر خوب پیگیری می‌شود».

 

شایان ذکر است که پیش‌تر وزیر خارجه آخوندها، امیر عبداللهیان، در تماس تلفنی با وزیر خارجه سوئد بازداشت و فرایند دادگاه حمید نوری را غیرقانونی خواند و خواستار آزادی فوری وی شده بود. هم‌چنین دبیر ستاد به‌اصطلاح حقوق‌بشر آخوندها با انتقاد از دادگاه حمید نوری گفته بود: «این دادگاه مغایر با اصول حقوق‌بشر است و دولت سوئد باید درباره این موضوع پاسخگو باشد».
خبرگزاری حکومتی ایسنا هم با درج یک خبر بی‌قافیه برای شانتاژ نوشت: حکم اعدام احمدرضا جلالی (زندانی دارای تابعیت سوئدی) که به تأیید دیوان عالی کشور رسیده است، تا آخر اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dfb7e2f8-8e58-4649-8f7b-8553fdf50c75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات