728 x 90

زمینه‌های رشد در دولت رئیسی

رئیسی به وعده‌هایی هم‌چون حل مشکل معیشت، ساخت یک‌میلیون مسکن در سال، همسان‌سازی حقوق‌ها و ۵۵ وعده‌یی که تاکنون داده به ریاست‌جمهوری رژیم گماشته نگاهی کوتاه به‌عملکرد آخوند رئیسی در رابطه با این وعده‌ها.

ساخت یک‌میلیون مسکن در سال یعنی روزانه ۲هزار و ۷۰۰مسکن اما در این مدت حتی یک مسکن هم تحویل داده نشده است.

همسان‌سازی حقوق‌ها؛ همین روزها معلمان، بازنشستگان، پرستاران و اقشار مختلف مردم ایران در حال اعتراض و اعتصاب هستند و همان حقوق‌های همسان‌سازی نشده و چند مدار زیر خط فقر را نیز دریافت نمی‌کنند!

حل بحران معیشت مردم؛ رئیسی قول داده بود از بانک مرکزی استقراض نکند و اوراق قرضه نفروشد، تورم و نقدینگی را افزایش ندهد. در این رابطه آصفری عضو دیگر مجلس ارتجاع گفت: «می‌گویند ما اوراق نفروختیم خود خزانه اسنادش هست از مهرماه تا الآن هشت هزار میلیارد تومان اوراق فروخته‌شده است».

نظری از مجلس ارتجاع نیز گفت سرمایه‌های مردم نیز در بورس دود شد و شما نیز مانند ما تماشاگر این چه بورسی است شما مدیریت می‌کنید؟

بانک مرکزی رژیم نیز اعلام کرد: نقدینگی در شهریورماه به ۴هزار و ۴۷تریلیون تومان رسیده که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۴۰ و نیم درصد رشد نشان می‌دهد»

رو در روی ساخت یک‌میلیون مسکن در سال رئیسی و دستگاه سرکوبش سرعت تخریب خانه‌های محقر مردم را بالا برده و هر روز در گوشه‌یی از کشور با لودر و بولدوزر به جان خانه‌های مردم می‌افتد.

آری رئیسی در تخریب خانه‌های مردم، گسترش فقر، افزایش تورم، سربه‌فلک کشیدن میزان نقدینگی و سرکوب و فشار بر مردم پیشرفت داشته! او هرگز کاری برای منافع مردم ایران انجام نداده و نخواهد داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af4d0164-4045-49f5-8b85-2840a0357fba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات