728 x 90

زمینه‌سازی رژیم آخوندی برای گران کردن بنزین از طریق کاهش سهیمه

زمزمه افزایش قیمت  بنزین
زمزمه افزایش قیمت بنزین

میرسلیم عضو مجلس ارتجاع دوشنبه ۱۴شهریور در توئیتر خود به زمینه‌سازی رژیم آخوندی برای گران کردن بنزین از طریق کاهش سهیمه آن اذعان کرد و نوشت: تعیین و تثبیت سهمیه سوخت یعنی جلوگیری از اسراف و راهبندان و مقابله با آلودگی هوا. دولت با جدیت بر تصمیم عاقلانه خود بایستد. (توئیت میرسلیم عضو مجلس ارتجاع ۱۴ شهریور)

سایت حکومتی اقتصادنیوز ۱۴شهریور نوشت: قیمت بنزین گران می‌شود. توئیت عجیب میرسلیم شائبه گران کردن قیمت بنزین را مطرح کرد.

به‌گزارش روزنامه حکومتی ابتکار نوشت: با وجود تکذیب دولتی‌ها از تصمیم دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال‌جاری، اما هفته گذشته تغییر سهمیه بنزین آزاد، بر آتش شایعات قیمتی بنزین دمید. با این تصمیم، سهمیه بنزین ۳هزار تومانی از ۲۵۰لیتر در کارت‌های سوخت به ۱۵۰لیتر کاهش یافت. معاون وزیر نفت در این خصوص اعلام کرد: این اقدام با هدف پیشگیری از قاچاق بنزین و مهاجرت کارت‌های سوخت به شهرهای مرزی صورت می‌‎گیرد.

همچنین علی شریعتی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی رژیم در گفتگو با خبرگزاری حکومتی خبرآنلاین ۱۴شهریور گفت : نکته دیگر، قیمت بنزین مطرح است که همه می‌دانیم با توجه به شرایطی که در رابطه با قاچاق سوخت مطرح است، قیمت بنزین شرایط خاصی را دارد. با این وجود، بنزین به دلیل این‌که متاسفانه نهاده امنیتی – سیاسی شده است، می‌بینیم کوچک‌ترین اظهارنظری راجع به قیمت بنزین با واکنش بسیار شدید مردم مواجه می‌شود و ترسی از این موضوع وجود دارد.

تورم انتظاری که وجود دارد، شرایط خوبی نیست. پیش‌خبرهایی هم داده می‌شود، مثل تغییر سهمیه سوخت آزاد، مردم را بسیار حساس کرده است، چراکه فشار اقتصادی سنگینی روی مردم وجود دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28951ba0-e2f3-4c95-ae4a-7e5d1bd37d63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات