728 x 90

زمینه‌چینی رژیم آخوندی برای گران کردن بنزین

فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع
فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع

در بحبوحه گرانیهای کمرشکن و بیکاری و کرونا، رژیم آخوندی برای گران کردن بنزین زمینه‌سازی می‌کند.

عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع تأیید کرد که طرح محرمانه توزیع هر نفر یک لیتر بنزین در فضای مجازی لو رفته است.

وی گفت اسم این طرح وان بوده و بر اساساً آن به‌هر فرد یا هر خانوار بنزین تعلق می‌گیرد.

این عضو مجلس ارتجاع با اشاره به سه برابر شدن قیمت بنزین در آبان ۹۸ گفت: این طرح می‌توانست درست و با آرامش در جامعه انجام شود، اما به غلط انجام شد، به نوعی سوءمدیریت بود

عباسی که افزایش مجدد قیمت بنزین را وعده می‌داد، برای جلوگیری از تکرار آبان ۹۸ با وحشت گفت: (باید) به‌صورت مرحله‌ای پیش برویم. (اقتصادنیوز ۳۰ آذر)

در راستای اجرای طرح ضدمردمی و شیادانه افزایش قیمت بنزین، بهادری جهرمی سخنگوی دولت آخوند جلاد ابراهیم رئیسی گفت: مقرر شده به‌صورت آزمایشی در دو جزیره قشم و کیش، سهمیه بنزین به جای خودروها به افراد اختصاص پیدا کند. کسی که خودرو ندارد هم می‌تواند سهمیه سوخت با کد ملی خود داشته باشد و آن را به قیمت مناسب به دیگران عرضه کند.

وی با دجالبازی مدعی شد، قیمت عرضه همان نرخ عادی ۱۵۰۰ تومان برای بنزین سهمیه‌ای و ۳۰۰۰ تومان برای بنزین آزاد است که هیچ تفاوتی با نرخ موجود نخواهد داشت و خبرسازی‌ها پیرامون افزایش قیمت بنزین صحت ندارد. (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۳۰ آذر)

از سوی دیگر، راغفر کارشناس اقتصادی رژیم پیش‌بینی کرد که با اجرای طرح فریبکارانه اختصاص روزانه یک لیتر بنزین به‌هر نفر، قیمت بنزین به ۲۷ هزار تومان خواهد رسید. (روزنامه آرمان رژیم ۳۰ آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c94f67f-225e-4c2f-9f48-84b56eadb6dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات