728 x 90

زخمی شدن یک کولبر در مرز بانه

شلیک مزدوران جنایتکار به کولبران
شلیک مزدوران جنایتکار به کولبران

بر اثرشلیک مستقیم نیروهای جنایتکارخامنه‌ای یک کولبر کُرد به نام محمد بهرامی فرزند شریف اهل روستای باغچله از توابع مرز بانه زخمی شد.
نیروهای نظامی حکومتی مستقردرپاسگاه مرزی هه‌نگه‌ژال در بانه روز سه‌شنبه ۱۵تیر، از فاصله نزدیک این کولبر را مورد شلیک مستقیم قرار دادند که از ناحیه پا به‌شدت زخمی و به مراکز درمانی منتقل شده است.
از این پیش‌تر روز پنجشنبه ۹تیر دو کولبر بر اثر شلیک مستقیم نیروهای حکومتی کشته و زخمی شدند. هویت یکی از کولبران کیوان حق‌مرادی و دیگری به نام سیروان تخانی است. (هرانا ۹تیرماه).


لازم به یادآوری است که چندی پیش بهزاد رحیمی عضو مجلس ارتجاع به شلیک عمدی پاسداران جنایتکار به قلب و سر کولبران اعتراف کرد و با اشاره به این‌که در دو هفته گذشته ۴کولبر کشته شده‌اند، گفت: تذکر داده‌ایم که اگر به مواردی مشکوک شدند، این افراد را بازداشت کنند یا با گلوله پلاستیکی بزنند، اما مستقیم به قلب و سر آنها شلیک می‌کنند و این افراد کشته می‌شوند.
اودر ادامه گفت، کولبران مشخص هستند زیرا اسلحه ندارند، اما توجیه می‌کنند که چون شب بود فکر کردیم که اینها دشمن هستند لذا به آنها شلیک کردیم. (سایت خبر فوری رژیم ۱۲تیر۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ead61695-6693-4221-a7e7-e9c9b27db4fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات