728 x 90

ریزش ساختمانی دیگر آن هم در کرمانشاه!

ریزش ساختمان چهار طبقه در کرمانشاه
ریزش ساختمان چهار طبقه در کرمانشاه

به‌دنبال ریزش ساختمان نوساز متروپل در آبادان، سازمان اورژانس از ریزش ساختمانی چهارطبقه در نوسود کرمانشاه در صبح روز پنج‌شنبه ۱۹خرداد، و کشته شدن دست‌کم دو نفر در این حادثه خبر داد.

خبرگزاری حکومتی ایلنا به‌نقل از سخنگوی سازمان اورژانس نوشت: بر اثر این حادثه که «احتمال می‌رود ریزش در نتیجه انفجار ناشی از نشت گاز» بوده باشد، تا ساعت ۱۱صبح شمار قربانیان دو نفر بوده و تا این ساعت هفت مصدوم از زیر آوار خارج شده‌اند که چهار نفر آنان «وضعیت جسمانی مناسبی ندارند».

سخنگوی اورژانس تأکید کرد: «هنوز این احتمال که انفجار بر اثر نشت گاز بوده یا نه، دقیق نیست».

 

قابل ذکر است روز گذشته ۱۸خرداد، کلهر، معاون فرهنگی وزارت ورزش رژیم درباره خطر فرو ریختن سکوهای ورزشگاه آزادی هشدار داد و گفت: اگر امروز اقدام نکنیم، خطر فرو ریختن سکوهای آزادی جدی خواهد بود.

وی افزود: اگر امروز اقدام نکنیم، خطر فرو ریختن سکوهای آزادی جدی خواهد بود. متأسفانه به‌دلیل سهل‌انگاریهای صورت‌گرفته در سال‌های گذشته، آسیب‌های ورزشگاه آزادی انباشت شده است (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۸خرداد).

شایان ذکر است که روز دوشنبه دوم خردادماه ساختمان در حال احداث ۱۰طبقه به نام متروپل در آبادان فرو ریخت و شمار زیادی از هموطنان‌مان زیر آوار فساد و جنایت آخوندها جان‌باخته‌اند.

هموطنان آزاده در خوزستان و شماری از استانهای ایران دست‌کم ۱۰شب متوالی ضمن اعتراضهای خیابانی و با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله به این اقدام جنایتکارانه آخوندها اعتراض کردند.

بر اساس آمارهای حکومتی تاکنون دست‌کم ۴۳تن در جریان ریزش ساختمان متروپل جان‌باخته‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53e15e2e-5e23-4f21-a15a-4024cf95f9f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات