728 x 90

رژیم اسد از تعقیب فروشندگان مواد مخدر که با حزب‌الله و شبه‌نظامیان رژیم ایران کار می‌کنند، چشم‌پوشی می کند

تولید مواد مخدر در سوریه
تولید مواد مخدر در سوریه

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه روز ۷مرداد در گزارشی درباره چشم‌پوشی رژیم اسد از تعقیب فروشندگان مواد مخدر که با حزب‌الله و شبه‌نظامیان رژیم ایران کار می‌کنند نوشت:

شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران و حزب‌الله لبنان از طریق دلالانی که برای آنها کار می‌کنند و آن را در میان محافل مردمی به‌ویژه جوانان پخش می‌کنند، مواد مخدر را به مناطق سوریه سرازیر می‌کنند، در عین‌حال، رژیم سوریه به این مسأله بی‌توجهی کرده است و نیروهای امنیتی تلاش می‌کنند به‌عنوان تعقیب‌کننده‌های مواد مخدر ظاهر شوند و جامعه بین‌المللی را فریب دهند که گویا رژیم از طریق عملیات امنیتی با فروشندگان مواد مخدر مبارزه می‌کند...

رژیم و سرویسهای امنیتی آن از تعقیب قاچاقچیان اصلی وابسته به شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران و حزب‌الله لبنان چشم‌پوشی می‌کنند.

در ۸ژوئیه، دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه SOHR گزارش داد که شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران، با همکاری و تسهیل رژیم سوریه، به تهیه مواد مخدر و قرص های کاپتاگون به کشور ادامه می‌دهند، و تولید مواد مخدر و قاچاق آن به مناطق دیگر و خارج از کشور، رژیم هم‌چنان ادامه دارد.

تلاش برای ظاهر شدن به‌عنوان مبارزه با مواد مخدر در مقابل افکار عمومی از طریق کمپینهای امنیتی دوره‌ای توسط رژیم سوریه انجام می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29351ada-2075-4cb7-8d2b-08b0bbdf6b1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات