728 x 90

رژیم آخوندی به‌دستور کمیته فیلترینگ، سیگنال را از مارکت‌های ایرانی حذف کرد

پیام رسان سیگنال
پیام رسان سیگنال

پیام رسان سیگنال که اخیراً در ایران با استقبال بسیاری مواجه شده بود از کافه بازار و مارکت‌ها حذف شد. این مارکتها دلیل حذف سیگنال را «دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» یعنی (کارگروه فیلترینگ) رژیم اعلام کرده‌اند.


نشریه آمریکایی «بیزنس اینسایدر» روز گذشته (پنجشنبه ۲۵دی۹۹) گزارش داد، پس از آن‌که پیام‌رسان واتس‌اپ اعلام کرد تغییرات جدید در خط مشی خود در قبال حریم خصوصی کاربران انجام خواهد داد و داده‌های شخصی کاربرانش را با فیس‌بوک به اشتراک خواهد گذاشت، رقبای این پیام‌رسان با رشد بی‌سابقه کاربران جدید مواجه شده‌اند. در روزهای اخیر و با تغییر شرایط ذخیره اطلاعات کاربران در واتس‌اپ یک موج جهانی از کوچ کاربران به پیام‌رسانهای رقیب به‌ویژه تلگرام و سیگنال به راه افتاده است. قرار است تغییرات در خط مشی واتس آپ از شش فوریه انجام شود.


طبق این گزارش در هفته گذشته، پیام‌رسان سیگنال ۷میلیون و ۵۰۰هزار بار دانلود شد که نسبت به هفته گذشته رشد ۴۲۰۰درصدی داشته است.
پیام رسان تلگرام، نیز ۹میلیون بار دانلود شده که نسبت به هفته گذشته ۹۱درصد افزایش داشته است. «بیزنس اینسایدر» می‌گوید، کشور هند بیشترین میزان دانلود هر دو پیام‌رسان را داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f18edc90-facb-463e-bfaa-7aa3e709e6fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات