728 x 90

رویترز: نمایندگان سازمانهای غیردولتی در جریان سخنرانی وزیر امور خارجه رژیم ایران در شورای حقوق‌بشر جلسه را ترک کردند

خروج نمایندگان سازمانهای غیر دولتی از سالن حقوق بشر طی سخنرانی عبداللهیان
خروج نمایندگان سازمانهای غیر دولتی از سالن حقوق بشر طی سخنرانی عبداللهیان

رویترز روز دوشنبه ۸اسفند خبر داد: نمایندگان سازمانهای غیردولتی در جریان سخنرانی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه رژیم ایران در شورای حقوق‌بشر در ژنو جلسه را ترک کردند.

مایکل مارتین، وزیر خارجه و دفاع ایرلند در پنجاه و دومین اجلاس شورای حقوق‌بشر ملل متحد در ژنو: خشونت علیه زنان و دختران فراگیر شده است... ما به‌طور جمعی مسئولیت داریم که دست به‌اقدامی زده و به این موارد نقض حقوق‌بشر بپردازیم.

مایکل مارتین: در ایران، ما شاهد سرکوب زنان جوان و حامیان آنها بوده‌ایم که مانع از برگزاری تظاهرات جهت احقاق حقوقشان شده‌اند.

مایکل مارتین: علاوه بر این ما شاهد اجرای احکام اعدام علیه کسانی که فقط خواستار حقوق انسانی خود، آزادی عقیده و بیان و تشکیل اجتماعات و تشکلهای صلح‌جویانه بوده‌اند هستیم.

آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان: ما در برابر نقض حقوق‌بشر در ایران دست روی دست نگذاشته‌ایم. من می‌توانم به شما تضمین دهم که در ایران ما شما را فراموش نخواهیم کرد. ما هر روزه در کنار شما می‌ایستیم.

آنالنا بربوک: در ماه نوامبر این شورا به تشکیل یک هیأت حقیقت‌یاب برای مستند کردن نقض حقوق‌بشر در ایران، سرکوب بی‌رحمانه تظاهر کنندگان، کشتار صدها زن و مرد و کودک در ایران رأی داد.

ووپکه هوکسترا معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه هلند در اجلاس شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد در ژنو: در ایران دختران جوان و زنان شجاع و پسران جوان و مردان شجاع با به خطر انداختن جانشان برای احقاق حقوق خود تظاهرات می‌کنند.

ووپکه هوکسترا: این‌گونه شهامت و انگیزه چیزی است که جهان ما بی‌صبرانه نیازمند آن است. حقیقت این است که خطر سکوت بسیار بیشتر از خطر دفاع است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/749a736e-0909-4bdd-8b34-7a2993075379"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات