728 x 90

رویترز: فرمانده ارشد حزب‌الله در حمله اسراییل کشته شد

کشته شدن سرکرده حزب‌الله توسط اسراییل
کشته شدن سرکرده حزب‌الله توسط اسراییل

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۱۳تیر نوشت: دو منبع امنیتی به رویترز گفتند فرمانده ارشد حزب‌الله در حمله اسراییل کشته شد. دو منبع امنیتی به رویترز گفتند که یک فرمانده ارشد میدانی حزب‌الله لبنان در حمله روز چهارشنبه اسراییل در خارج از شهر صور در جنوب لبنان کشته شد.

العربیه در گزارشی نوشت: ابو‌علی ناصر، فرمانده یگان «عزیز» حزب‌الله در حمله اسراییل به شهر صور در جنوب لبنان به‌شهادت رسیده است.

گاردین در همین روز نوشت: گزارشها حاکی از آن است که یک فرمانده ارشد میدانی در گروه مسلح حزب‌الله لبنان در حمله اسراییل در خارج از شهر صور در جنوب لبنان کشته شد. رسانه‌های سعودی هویت فرد کشته شده را ابو‌علی ناصر، رئیس یکی از سه لشکر منطقه‌یی حزب‌الله در جنوب لبنان معرفی کردند.

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسراییل گفته است که این کشور برای انجام هر اقدامی که در لبنان لازم باشد به وضعیت آمادگی کامل خواهد رسید. او گفت که اسراییل ترجیح می‌دهد به توافقی از طریق مذاکره دست یابد، اما در غیراین صورت، این کشور می‌داند که چگونه بجنگد.

پیش از این گزارش‌شده بود که وزیر امور خارجه لبنان پیامی به همتای اسراییلی خود ارسال کرده بود که گفته بود این کشور به‌دنبال صلح است، نه جنگ، در یک تعامل دیپلماتیک نادر بین دو کشور که هیچ روابط دیپلماتیک رسمی ندارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd4e44d6-d66e-4d3a-a490-1891aece05cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات