728 x 90

رویترز: صادرات نفت ایران در ماه آوریل به پائین‌ترین حد خود در سال ۲۰۱۹ رسیده است

صادرات نفت ایران به پائین‌ترین حد خود در سال رسید
صادرات نفت ایران به پائین‌ترین حد خود در سال رسید

آمار نفتکش‌ها و منابع صنعت نفت نشان می‌دهند صادرات نفت خام ایران در ماه آوریل به پایین‌ترین سطح خود در سال جاری رسیده است.

 

خبرگزاری رویترز با مخابره این خبر افزود: این وضعیت نشانگر این است که خریداران نفت قبل از فشار بیشتر از جانب واشنگتن علیه صادرات نفت ایران که انتظار می‌رود در ماه آینده صورت خواهد گرفت، خرید نفت خود از ایران را محدودتر کرده‌اند.

 

دو کمپانی که صادرات نفت را کنترل می‌کنند گفتند صادرات نفت ایران در ماه جاری به‌طور متوسط زیر یک میلیون بشکه در روز بوده است.

 

صادرات نفت ایران در ماه مارس حداقل یک میلیون و صدهزار بشکه در روز تخمین زده می‌شد.

 

 

روز ۲۶فروردین رویترز گزارش داد میزان واردات نفت کره جنوبی از ایران در مارس (اسفند ۹۷) نسبت به مدت مشابه سال گذشته دست کم ۱۲درصد کاهش یافته است.

بنا‌ به این گزارش کره جنوبی در مارس امسال یک میلیون و ۲۰۰هزار تن نفت خام معادل ۲۸۴هزار و ۶۳۹بشکه نفت در روز از ایران وارد کرده است، این رقم در مدت زمان مشابه در سال گذشته یک میلیون و ۳۷۰هزار تن بود.

کره جنوبی یکی از هشت کشوری است که معافیت شش ماهه دریافت کرد و می‌تواند تا ۲۰۰هزار بشکه در روز از رژیم ایران خریداری کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec1fdc02-56bf-40fc-9654-df2adb0c90be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات