728 x 90

رویترز: حمله موشکی به دمشق، کارشناسان نظامی رژیم ایران را هدف قرار داد

حمله موشکی
حمله موشکی

رویترز روز چهارشنبه سوم اسفند در گزارشی از منابع مطلع نوشت: حمله موشکی اسرائیل به دمشق به کارشناسان نظامی رژیم ایران اصابت کرده است.
منابع به رویترز گفتند: حمله موشکی روز یکشنبه ۳۰بهمن در دمشق که سوریه مقصر آن را اسراییل می‌داند، به تأسیساتی اصابت کرد که در آن مقامات رژیم ایران برای پیشبرد برنامه‌های توسعه پهپاد یا قابلیت‌های موشکی متحدان تهران در سوریه جلسه داشتند.
رژیم ایران یکی از حامیان اصلی بشار اسد، در طول درگیریهای نزدیک به ۱۲سال سوریه بوده است. حمایت این کشور از دمشق و گروه لبنانی حزب‌الله، حملات هوایی منظم اسراییل را با هدف محدود کردن قدرت نظامی فراسرزمینی تهران به‌دنبال داشته است.
یک منبع نزدیک به دولت سوریه که از حمله روز یکشنبه و هدف آن مطلع است، گفت که این حمله به گردهمایی متخصصان فنی سوری و ایرانی در تولید پهپاد اصابت کرده است.
این منبع به رویترز گفت: این حمله به مرکز محل ملاقات آنها و هم‌چنین یک آپارتمان در یک ساختمان مسکونی اصابت کرد. یک مهندس سوری و یک مقام رژیم ایران کشته شدند. به گفته منابع مهندس ارتش سوریه کشته شد، مهندس گارد زخمی شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bee497d8-98d3-4537-ba23-a2ca79211903"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات