728 x 90

رویترز: حملات گازی به مدارس ایران هم‌چنان ادامه دارد

مسمومیت دانش آموزان - دبیرستان دخترانه معراج در سقز
مسمومیت دانش آموزان - دبیرستان دخترانه معراج در سقز

به گزارش خبرگزاری رویترز ۲۴فروردین حملات گازی به مدارس دخترانه در ایران هم‌چنان ادامه دارد.
رویترز به‌نقل از گروه‌های حقوق‌بشری نوشته است که بیش از ۱۳۰۰ دانش‌آموز و والدین دختر مدرسه‌ای با شکایت از گازگرفتگی به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، اما رژیم آخوندی هنوز درباره این پدیده تحقیق نکرده است.

نیروهای طرفدار دولت متهم هستند که این حملات را برای جلوگیری از اعتراضات ضد رژیم ترتیب داده‌اند.

خاطرنشان می‌شود روز گذشته ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان وقیحانه به خبرنگاران گفت قرار شد مسمومیت را دیگر نگوییم، این کلمه را بدحالی دانش‌آموزان محترم بگوییم!

ستایشی: بدحالی قرار شد مسمومیت را دیگر نگوییم مسمومیت چون جلسه قبل تشریف داشتید شما خیلی هم زحمت کشیده بودید من خواهشم این بود که بیاییم واقعاً کلمه مسمومیت را چنان‌چه دلایل من اگر ذکر آن چیزها را بکنم کلمات را بکنم می‌گویند دوباره آقای چیز تذکر به ما می‌دهد کلمه فرنگی استفاده کردید.

پنجاه و سه نفر از دانش‌آموزان به‌عنوان مصداقش عرض می‌کنم اینها به‌لحاظ بدحالی به بیمارستان رفتند به‌صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند در این زمینه بررسی‌هایی صورت گرفت تحقیقاتی که مجدانه به‌عمل آمد که جا دارد اینجا از ریاست کل محترم دادگستری استان فارس و هم‌چنین فرمانده انتظامی استان مورد بحث تقدیر کنم (سایت قوه قضاییه رژیم ۲۲فروردین).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11b49722-8edb-4642-ba97-7e20aa410ab2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات