728 x 90

رویترز: آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه شبکه قاچاق نفت حامی سپاه تروریستی قدس اعمال کرد

خزانه‌داری آمریکا
خزانه‌داری آمریکا

آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه شبکه قاچاق نفت حامی نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران را اعمال کرد.
خبرگزاری رویترز روز ۱۲آبان نوشت: در حالی که واشنگتن به‌دنبال افزایش فشار بر تهران است، آمریکا روز پنجشنبه تحریم‌هایی را علیه یک شبکه بین‌المللی قاچاق نفت که آن را به حمایت از حزب‌الله و نیروی قدس ایران متهم می‌کند، اعمال کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌یی اعلام کرد که اعضای شبکه‌یی را که تجارت نفت را تسهیل می‌کنند و درآمدزایی برای حزب‌الله لبنان و نیروی قدس، شاخه‌ای از سپاه پاسداران که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند، و هر دو تحت تحریم‌های آمریکا هستند، ایجاد می‌کنند، نامگذاری کرده است.

خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد ۶شخص و ۱۷شرکت و ۱۱کشتی را به لیست نامگذاری ویژه اضافه کرد.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران فارس در همین رابطه از تحریم‌های آمریکا علیه ۶فرد، ۱۷شرکت و ۱۱کشتی خبر داد. آمریکا اسامی ۶ فرد که تابعیت‌های ایرانی، سوئیسی، لبنانی و فرانسوی دارند در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. ۱۷ شرکتی که در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند در امارات، سوئیس، جزایر مارشال، سنگاپور و ترکیه قرار دارند. ۱۱ کشتی هم که تحت پرچم پاناما، جیبوتی و لیبری، جزایر کوک هستند در این فهرست قرار گرفته‌اند.


 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce2a443d-7242-481e-bd13-09a89423fe46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات