728 x 90

رویترز: آلمان با نگرانی شاهد افزایش بسیج نظامی ایران است

وزارت خارجه  آلمان در برلین
وزارت خارجه آلمان در برلین

به‌دنبال تنش در روابط رژیم ایران با دولت آلمان، خبرگزاری رویترز روز ۱۰ اسفند نوشت: آلمان با نگرانی شاهد افزایش بسیج نظامی ایران است.
وزارت‌خارجه آلمان روز چهارشنبه در بیانیه‌یی اعلام کرد که آلمان به‌ویژه به‌دلیل فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده تهران در منطقه و تحویل هواپیماهای بدون سرنشین به روسیه با نگرانی شاهد تشدید وضعیت نظامی ایران است.
این وزارتخانه هم‌چنین غنی‌سازی اورانیوم در فردو و سرکوب وحشیانه مردم ایران را از دیگر دلایل نگرانی ذکر کرد و گفت آلمان در حال گفتگوی نزدیک با شرکای خود در منطقه و اروپا و هم‌چنین ایالات متحده درباره این تحولات است.
وزارت‌خارجه آلمان درباره اخراج دو دیپلمات آلمانی از ایران گفت: حرکت امروز پس از اخراج دو دیپلمات آلمانی توسط ایران مورد انتظار بود، اما از نظر دولت آلمان به هیچ‌وجه موجه نیست.

خبرگزاری رویترز در خبری دیگر به‌نقل از وزارت‌خارجه رژیم نوشت: ایران دو دیپلمات آلمانی را به‌دلیل دخالت اخراج کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ایران روز چهارشنبه گفت که ایران دو دیپلمات آلمانی را به‌عنوان افراد غیرارادی معرفی کرده و آنها را اخراج می‌کند.
کنعانی گفت: این دو دیپلمات آلمانی به‌دلیل دخالت غیرمسئولانه کشورشان در امور داخلی و قضایی ایران اخراج می‌شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/082b0f0e-4700-44c2-83a0-2abe125de317"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات