728 x 90

رویترز: آتش در نیروگاه برق ایران، سریال آتش‌سوزی و انفجارها در هفته اخیر

سریال آتش‌سوزیها و انفجارها در هفته اخیر در ایران
سریال آتش‌سوزیها و انفجارها در هفته اخیر در ایران

خبرگزاری رویترز درباره سریال آتش‌سوزی و انفجارها در یک هفته اخیر در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی نوشت: رسانه‌های ایران گزارش دادند، روز شنبه ۱۴تیر یک آتش‌سوزی در نیروگاه برق در جنوب غربی ایران (نیروگاه مدحج زرگان) رخ داد، این آخرین مورد از چندین آتش‌سوزی و انفجار که برخی از آنها در سایتهای حساس رخ داده است.
رویترز افزود: مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی شرکت دولتی برق توانیر گفت: شعله‌های آتش که ترانسفورماتور نیروگاه در شهر اهواز را تحت تاثیر قرار داد، توسط آتش‌نشانها خاموش شد و جریان برق بعد از قطعی جزیی دوباره وصل شد.

رویترز در ادامه به سه رشته حوادث و انفجارها در هفته اخیر اشاره کرد و نوشت:

«روز پنجشنبه ۱۲تیر، آتش‌سوزی در تأسیسات هسته‌یی نطنز ایران رخ داد اما مقامات گفتند که بر عملیات تاثیری نداشت. یک مقام سابق اظهار داشت که این حادثه می‌تواند تلاشی برای خرابکاری در سایت باشد، که درگیر فعالیت‌هایی در نقض توافق بین‌المللی هسته‌یی بوده است.


-نوزده نفر روز سه‌شنبه ۱۱تیر در اثر انفجار در یک کلینیک پزشکی در شمال پایتخت تهران کشته شدند که یک مقام مسئول اعلام کرد: بر اثر نشت گاز بوده است.


-در ساعت ۳۰دقیقه بامداد ۶تیر، انفجاری در شرق تهران در نزدیکی پایگاه نظامی و تسلیحاتی پارچین رخ داد که مقامات اعلام کردند بر اثر نشتی در یک مخزن گاز در منطقه خارج از پایگاه بوده است».

خاطر نشان می‌شود امروز شنبه ۱۴تیر به‌دلیل نشت ‌گاز‌ کلر در پتروشیمی کارون ماهشهر در خوزستان دست‌کم ۷۰تن از کارگران روانه بیمارستان صنایع پتروشیمی این شهرستان شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c3cdfeb-a1ba-494a-8bb2-1606adc1c236"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات