728 x 90

روشنگری مجدد ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور دربارهٔ یک مزدور

ستاد اجتماعی مجاهدین
ستاد اجتماعی مجاهدین
  • ستاد اجتماعی مجاهدین جهت اطلاع هموطنان به‌ویژه جوانان در داخل کشور اعلام کرد: آیت‌الله بی‌بی سی دوشنبه شب ۱۹دی در یک دست تکان دادن آشکار برای رژیم آخوندها یک مأمور پیشانی سیاه وزارت اطلاعات به نام سعید شاهسوندی را مجدداً در همان دستگاه «پروپاگاند» مورد اشاره خامنه‌ای برای مصاحبه در مورد قیام خلق به صحنه آورد.
  • آیت‌الله بی‌بی سی مأمور اطلاعات را تحلیلگر سیاسی خواند و برای اعتبار بخشیدن به مزدور سعید شاهسوندی او را «عضو سابق کمیته مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران» معرفی کرد اما به عمد مأموریت لاحق او را که ۳۱سال است همه از آن مطلعند، پوشیده نگهداشت.
  • سازمان مجاهدین خلق ایران سعید شاهسوندی را ۳۴سال پیش در سال۱۳۶۷ به‌عنوان شاگرد جلاد اوین افشا کرده است. سعید شاهسوندی به‌نوشته خودش توسط سعید حجاریان معاون شکنجه‌گر وزارت اطلاعات در آن زمان برای مأموریت علیه مجاهدین از تهران به آلمان فرستاده شد.
  • وزارت اطلاعات قبل از صدور این مزدور به خارجه، او را در نمایشهای سیاسی برای ندامت و مجیزگویی از خمینی در شهرهای مختلف ایران می‌گرداند تا علیه مجاهدین روضه‌خوانی و شیطان‌سازی کند.
  • سعید شاهسوندی شاهد معرفی شدهٔ رژیم در دادگاه سوئیس برای توجیه ترور دکتر کاظم رجوی و رفع اتهام از رفسنجانی و فلاحیان بود. سند معرفی وی به دادگاه توسط اطلاعات آخوندی در نشریه مرداد ۱۳۷۰ اتحادیه انجمنهای دانشجویان مسلمان و در کتاب «ای جلاد ننگت باد» منتشر شده است.
  • عنوان «عضو سابق مجاهدین» ۳۰سال است که در اثر کثرت استفاده توسط آخوندها، اصطلاح لو رفته‌ای برای مأموران لاحق وزارت بدنام اطلاعات است که از اداره حراست آلمان تا دهها دادگاه در کشورهای اروپایی و آمریکا و کلیه دوایر امنیتی و ساختار ویژه مبارزه با جنایات سازمان‌یافته در آلبانی، عنوانی کاملاً شناخته شده است و آیت‌الله بی‌بی سی هم به‌خوبی این را می‌داند.
  • حرف زدن و موضع‌گیری علیه خامنه‌ای که البته راه آن با خون مجاهدین و جوانان شورشی از ۴دهه پیش گشوده شده اکنون دیگر خط قرمز رژیم نیست و نمی‌تواند مأموران را سفیدسازی کند.
  • هاشم خواستار نماینده معلمان که سالهاست در زندان است از این پیش‌تر فاش کرد «دو نفر از نیروهای امنیتی به سراغم آمدند و از من خواستند که چون سازمان مجاهدین خلق از تو حمایت کرده‌اند، باید بر علیه آنها بیانیه بدهی و خط قرمز ما رهبری هم نیست بلکه سازمان مجاهدین خلق است. (هم‌چنین). . در اردیبهشت ۹۷ که مأموران اطلاعات به باغم آمدند، از من پرسیدند که چرا با شاهزاده رضا پهلوی همکاری نمی‌کنی؟ می­خواهی الآن شمارهٔ موبایل شاهزاده را بگیریم که با او صحبت کنی؟ که گفتم: نه».
  • سعید شاهسوندی که ۴۱سال پیش توسط مجاهدین از داخل ایران به خارجه آورده شده بود، در خارجه به دلایل مشخصی از این سازمان اخراج شد. او در سال۱۳۶۴ مجدداً وارد سازمان شد و به مدت ۶ماه با ۵۰نفر دیگر به‌طور آزمایشی در مرکزیت قرار گرفت که در بهمن همان سال منحل گردید.
  • سعید شاهسوندی در سال۱۳۶۵ بعد از اصابت اولین موشک به مجاهدین در عراق، برید و به خارجه باز پس فرستاده شد. او در مرداد ۶۷ درخواست شرکت در عملیات فروغ جاویدان کرد و به عراق آمد اما در جریان عملیات خود را به دشمن تسلیم نمود و به خدمت وزارت اطلاعات در آمد.
  • آیت‌الله بی‌بی سی یک‌ماه و نیم پیش در ۶آذر ۱۴۰۱ نیز این مأمور وزارت اطلاعات را مورد مصرف قرار داد اما توضیحات فوق را که در همان زمان هم منتشر شد برای خوشامد ”آیت‌الله‌“ های حاکم در تهران نادیده گرفت.
  • دژخیم سعید حجاریان همان کسی است که یک دژخیم دیگر از باند رقیب به نام حسین اربابی فر او را لو داد و در خبرگزاری حکومتی ایسنا در اول مهر ۱۳۸۱ نوشت: «یکی از کسانی که دم از صلح، حقوق بشر، دموکراسی و مردم‌سالاری می‌زند و به مغز متفکر اصلاحات معروف است، در همین شیراز یکی از منافقین (مجاهدین) را بازجویی می‌کرد، این آدم را به درخت بست و دستش را با طناب به تراکتور بست و با تراکتور حرکت کرد تا بازوی این فرد کنده شد، در آن زمان متدینان اعتراض کردند که این چه وضع برخورد است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8eb0076e-ebd9-4602-9408-395a1b0efd2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات