728 x 90

روزنامهٔ حکومتی آرمان: کاری نکنید واکسن به یک بحران تبدیل شود، با جان مردم بازی نکنید

واکسن کرونا
واکسن کرونا

روزنامهٔ حکومتی آرمان روز ۱۶ اسفند در مطلبی درباره وضعیت تهیه واکسن توسط رژیم آخوندی نوشت: راه‌حلی که دنیا پیش گرفته، تهیه واکسن است. تا روزی که واکسن نباشد اوضاع ما هم بسامان نمی‌شود. جز واکسینه کردن جامعه راهی نداریم.

این روزنامه نوشت: در واکسیناسیون حتی از همسایگان کشورهای عقب‌افتاده‌مان هم عقب‌افتاده‌تریم. این واقعاً دردآور است که ایران ۹درصد از سرانه ثروت جهانی را دارد، اما اصلاً برنامه واکسیناسیونش مشخص نیست، آن‌هم در شرایطی که خیلی از کشورها ۲۰ تا ۴۰درصد جمعیت خود را واکسینه کرده‌اند

روزنامه حکومتی ضمن هشدار به رژیم بخاطر موقعیت انقلابی جامعه نوشت: کاری نکنند که واکسن تبدیل به‌یک بحران شود. مسئولان ظاهراً دوست دارند در نقش مدیرکل جمع‌آوری اجساد صحبت کنند و دستورالعمل چگونگی دفن اموات را در برنامهٔ کاری خود دارند.

آرمان با اعتراف تکاندهنده نسبت به هزینه تست کرونا نوشت: هزینهٔ تست کرونای ۶۵۰هزار تومانی برای خیلی از اقشار سنگین است و توان پرداخت آن را ندارند. باید راه‌کار اصلی را پیدا کنند. با جان مردم بازی نکنید.

آخوند روحانی روز شنبه ۱۶ اسفند طی سخنانی در تلویزیون شبکه خبر رژیم، در راستای سیاست‌های فاجعه‌بار کرونا و کشتار هموطنان شیادانه به توجیه عدم واکسیناسیون پرداخت و گفت: «خب مشکل ما این است که الآن با یک ویروس جهش‌یافته مواجه شدیم البته درست است مردم در ذهنشان هست که واکسن رسیده، تزریق واکسن آغاز شده، بنابراین مشکلات کم می‌شود اما واکسیناسیون مردم باید بدانند تولید واکسن در دنیا یک محدودیتی دارد یعنی به اندازه جمعیت دنیا امکان تولید واکسن وجود ندارد. نمی‌شود به اندازه جمعیت واکسن تولید بشود حالا فرض کنید الآن واکسن آماده هست در یک کشور مگر می‌شود در یک آن تزریق انجام داد و در یک روز تعداد تزریق که می‌شود انجام داد آن هم محدود هست این‌که این واکسنی که تزریق شده چه مدت مؤثر هست و ایمنی می‌آورد این هم باز صددرصد روشن نیست دائمی که نیست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22653853-a4a8-4d3d-92fa-2e2badb0afb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات