728 x 90

روزنامهٔ حکومتی: دولت جدید از مسببان فاجعه کروناست

کرونا در ایران
کرونا در ایران

روزنامهٔ حکومتی مستقل نوشت: «مرگ و میر روزانه کرونایی، به‌طور واقعی نزدیک به هزار‌و‌پانصد نفر است، دولت جدید از مسببان فاجعه‌یی است که به آن گرفتار آمده‌ایم. تیم اصلی این دولت از جمله خود رئیس دولت و معاون اول و وزیر پیشنهادی بهداشت از کسانی هستند که هر یک در جایگاهی روند ممانعت از ورود واکسن را دامن زدند و در این مسأله سهیم و شریک هستند. مشکل این است که مسائل پزشکی و کرونا و از این دست در این کشور همه به وسیله‌ٔ آن نگاه فاسد از یک‌سو فلج شده است و اصلاً دیگر مسأله علمی و پزشکی نیست» (روزنامه حکومتی مستقل ۲شهریور).

گزارشی در همین مورد:

در ایران، یک جنایت سازمان‌یافته حکومتی برای چپاول مردم و همزمان کشتار آنها در جریان است. مجله نیچر بــه عنــوان برترین مجله پزشــکی دنیا، پیش‌تر صراحتاً اعلام کرده اســت داروی «فاوی پیرا ویر» هیچ تاثیری برای درمان کرونا ندارد»

همین نکته درباره داروی «رمدسیویر» هم مطرح شده، اما این دو دارو اکنون هم‌چنان پرفروش‌ترین داروهایی هستند که برای بیماران کرونایی در ایران استفاده می‌شود! به‌نوشته برخی رسانه‌های حکومتی مانند مردم‌سالاری، شرکتهایی هستند که سود دو هفته اخیر آنها، از فروش همین دو داروی بی‌خاصیت، با فروش یک‌سال گذشته‌شان، برابری می‌کند! رد این شرکتها را روز ۲۲فروردین ۹۹ رئیس سازمان غذا و داروی رژیم محمدرضا شانه‌ساز داد و گفت: «یک شرکت دانش‌بنیان «فاوی پیرا ویر» را تولید می‌کند». تسنیم هم روز ۱۲مرداد ۹۹ اعلام کرد «فقط شرکت سبحان آنکولوژی توانسته رم دسی ویر را تولید کند» اما تولیدکننده اصلی آن گروه دارویی برکت است! شرکت‌های دیگری هم که این دارو را تولید می‌کنند، تولید‌دارو و شرکت سبحان آنکولوژی زیرمجموعه همین گروه دارویی برکت هستند.

گروه برکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان خمینی تحت ریاست و نظارت شخص علی خامنه‌ای است.

بی سبب نبود که علی خامنه‌ای سال۹۹ با پرداخت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مهار کرونا موافقت کرد!

یک میلیارد دلاری که ۷۲۰میلیون دلارش یک‌جا هزینه وارد کردن رم دسی ویر شد و اکنون علی خامنه‌ای با شرکت‌های خودش همراه با شرکت‌های دانش بنیان سپاه پاسداران در حال باز تولید شبیه سازی شده آن برای خالی کردن جیب مردم و سپس کشتار آنهاست!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33565e4c-9887-4630-a0b3-fb0dddd412b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات