728 x 90

روزنامه حکومتی مستقل: ما بایدن را نباید پسر خاله خود فرض کنیم!

انتخابات آمریکا
انتخابات آمریکا

بحث انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا موضوعی است که نقل محافل و رسانه‌های رژیم است و انواع و اقسام پیش‌داوریها می‌کنند زیرا وضعیت حکومت طوری است که همه چیز به‌قول معروف روی هواست و پایه‌های نظام ولایت آن‌قدر لرزان شده است که هر پدیده‌ای که بتواند عمر این رژیم را حتی چند روزی بیشتر کند غنیمت است و به‌قول معروف از این ستون به آن ستون فرج است و از اینروست که انتخابات آمریکا برای رژیم اهمیت زیادی دارد.

روزنامه حکومتی مستقل روز سه‌شنبه ۱۵مهرماه درباره انتخاب بایدن اظهارنظر کرده و نوشت: در واقع بایدن حداکثر ترامپ است که به برجام برمی‌گردد، یعنی ما بایدن را نباید پسرخاله خود فرض کنیم.
البته بایدن محاسنی برای ما دارد و این بستگی به‌عمل ما دارد، اگر می‌خواهیم با آمریکا تعامل مثبت داشته باشیم و مسائل مشکلاتمان را حل کنیم بایدن گزینه بهتری است اما اگر می‌خواهیم با آمریکا طبق سیاست نمدمال پیش برویم و استخوان لای زخم کج‌دار و مریض باشیم ترامپ بهتر است. چرا که ترامپ نمی‌تواند علیه ما اجماع بین‌المللی بکند...اما از آنجایی که بایدن به برجام برمی‌گردد، می‌خواهد با ایران ارتباط داشته باشد و با ما کار کند در این صورت ما باید عزم ملی داشته باشیم طراحی و سناریو‌سازی داشته باشیم ببینیم با بایدن چه‌کار خواهیم کرد که در این صورت اگر بایدن رئیس‌جمهور شود به‌نفع ایران است اما اگر نخواهیم با آمریکا ارتباط داشته باشیم و ترامپ باقی بماند، با روی کار آمدن دوباره‌اش تحریم‌ها را تشدید می‌کند سختی‌های بیشتری برای ما دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00f0ca83-239f-4a0c-80f4-6466d3edd8cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات