728 x 90

روزنامه سپاه پاسداران(جوان): چالش نظام با اروپا در برجام بسیار سخت‌تر از چالش با آمریکاست

سران اروپا - عکس از آرشیو
سران اروپا - عکس از آرشیو

روزنامه سپاه پاسداران (جوان) روز ۳۰خرداد در واکنشی غیظ‌آلود نسبت به مواضع اروپا در قبال رژیم آخوندی نوشت: چالش نظام با اروپا در برجام بسیار سخت‌تر از چالش با آمریکاست، چون این خارج شد و صریح است، اما آنها عمل نمی‌کنند و اجرای برجام را معجزه می‌دانند، اما از ما می‌خواهند اجرا کنیم و دم بر نیاوریم! اروپا دنبال معجزهٔ نگه‌داشتن نظام در برجام است.

 

ارگان سپاه تروریستی پاسداران درباره تحرکات دیپلماتیک فرانسه، انگلستان و آلمان نوشت: ظاهراً جمع‌بندی جلسه اتحادیه اروپا، سفر وزرای خارجه این سه کشور به تهران طی دو هفته آینده خواهد بود؛ سفری که لحن سخنان آنگلا مرکل نشان می‌دهد رویکرد آن ترکیبی از تهدید و تلاش برای نگه‌داشتن جمهوری اسلامی در برجام است.

 

سپاه پاسداران افزود: «تغییر لحن مرکل و شواهد حاکی است که وزرای خارجه سه کشور این سفر را برای متقاعد کردن (نظام) به ماندن در برجام تدارک دیده‌اند؛ سناریویی که اگر عملی نشود، به‌گفته مرکل «جمهوری اسلامی باید با تبعاًت آن روبه‌رو شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0428c7a0-10d6-4c57-9458-5041bd91046c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات