728 x 90

روزنامه حکومتی جهان صنعت: برای نظام خیلی سخت و سنگین تمام می‌شود که مذاکرات با شکست مواجه شود

مذاکرات وین
مذاکرات وین

روزنامه حکومتی جهان صنعت تحت عنوان احتمال شکست مذاکرات با اشاره به تأثیر مواضع رژیم در جنگ اوکراین بر برجام نوشت: این مسأله با واکنش‌های منفی غربی‌ها در جریان مذاکرات مواجه شده است. به همین دلیل از سه‌شنبه بعدازظهر به این سو و در مواضع وزیر خارجه فرانسه و سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا دیدیم که چقدر تهدیدها افزایش یافت... به‌نظر می‌رسد که این مسأله در حال پیچیده شدن است و برای ایران خیلی سخت و سنگین تمام می‌شود که مذاکرات با شکست مواجه شود.

این روزنامه حکومتی می‌افزاید: با توجه به این‌که هر روز با نارضایتی عمومی و اعتراضات بیشتری در داخل مواجه هستیم، هم‌چنین با توجه به کسری بودجه‌یی که داریم و فشار مالیاتی که بر مردم وارد می‌شود، سال آینده با مشکل مواجه خواهیم بود.

 

روزنامه سپاه پاسداران) جوان۱۲اسفند) نیز نوشت: قرائن و شواهد نشان می‌دهد، آمریکا به هیچ‌کدام از مطالبات قانونی ایران پاسخ مثبت نداده و کماکان با قلدری بر طبل لجاجت کوبیده و به هیچ‌وجه حاضر به انعطاف پذیری و دادن کم‌ترین امتیاز به (نظام) نیست».

 

روزنامهٔ حکومتی ایران ۱۲اسفند در مطلبی با عنوان «ایستگاه پایانی»، از تکاپوی روزهای آخر مذاکره‌کنندگان هسته‌ای۱+۴ در وین گزارش داده و نوشت: منابع دیپلماتیک در حالی از باقی ماندن چند موضوع در مذاکرات جاری سخن می‌گویند که ناظران بر لزوم تمرکز ویژه به دو شرط مهم تهران در قبال رفع تحریم‌ها مطابق برجام، یعنی راستی‌آزمایی و تضمین آمریکا مبنی بر خودداری از تکرار عهدشکنی پیرامون توافق، تأکید ویژه‌یی دارند.

روزنامهٔ ارگان دولت آخوند رئیسی می‌افزاید: تردیدی وجود ندارد که عدم توجه کافی برای پرانتزهای خالی باقی مانده سبب می‌شود بار دیگر درب برجام بر پاشنه قبلی بچرخد و تحقق منافع و مصالح کشور را با تردید مواجه سازد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5177dffe-5d04-4947-9bac-a31aafc9cdfc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات