728 x 90

روزنامه حکومتی اعتماد: محرومان بهای سیاست‌های توسعه‌طلبانه نظام را با گوشت و پوستشان می‌دهند

فقر در ایران
فقر در ایران

روزنامه‌های باند مغلوب به خطر قیام و طغیان اقشار محروم که دیگر نانی در سفره‌شان نمانده پیاپی هشدار می‌دهند که تنها راه برون‌رفت از محاصره بحرانهای کشنده فقط تسلیم و مذاکره است.

روزنامه حکومتی اعتماد در مطلبی با عنوان «تهیدستان زیر تیغ تورم» با اشاره به افزایش جمعیت زیرخط فقر کشور در اثر سیاست‌های نظام، به ظرفیت انفجاری جامعه اشاره کرده و تنها راه نجات تهیدستان از تورم را مذاکره و تعامل با غرب معرفی کرده است.

این روزنامه حکومتی اذعان کرده است که این محرومان هستند که بهای سیاست‌های توسعه‌طلبانه نظام را با گوشت و پوستشان می‌دهند نوشته است: «اگر وضعیت تهیدستان و حاشیه‌نشینان جامعه که روزبه‌روز بر تعداشان افزوده می‌شود محل توجه بود و در اولویت تصمیم‌ها قرار می‌گرفتند، می‌شد حتی از طریق مواضع مسالمت‌آمیز در روابط خارجی فضای روانی پیرامون نرخ ارز را آرام کرد و از شتاب افزایش قیمت دلار جلوگیری به‌عمل آورد».


در همین روز روزنامه حکومتی دنیای اقتصاد ۲۳آبان نوشت: «باید به‌خاطر داشت که در اقتصاد هیچ معجزه‌ای وجود ندارد و مشکلات ساختاری که اقتصاد ایران طی بیش از پنج دهه به آن مبتلا شده و در سال‌های اخیر به‌واسطه تنشها و تضییقات بین‌المللی، علائم و عوارض آن در معاش ملت نیز دچار شرایط حادی شده است با هیچ اقدام و کنش آنی، بهبودی معنادار پیدا نخواهد کرد».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8664a18-03d8-4f96-af74-f136994f9603"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات