728 x 90

روزنامه حکومتی اخبار صنعت:‌ مایک پنس، مریم رجوی را «الهام بخش جهان» خواند

سخنرانی مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در اجلاس ایران آزاد ۲۰۲۱
سخنرانی مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در اجلاس ایران آزاد ۲۰۲۱

روزنامه حکومتی اخبار صنعت ۸آبان، نسبت به حضور و سخنرانی «مایک پنس» در اجلاس ایران آزاد که مجاهدین را به‌عنوان «یک جایگزین سازمان یافته، کاملاً آماده، واجد شرایط و مورد حمایت مردمی» برای دولت فعلی ایران توصیف کرد با سوزوگداز از آن یاد کرد.
این روزنامه حکومتی نوشت: «مایک پنس» معاون ترامپ در زمان حضورش در کاخ سفید، روز پنجشنبه ادعا کرد تلاش‌های «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا برای احیای توافق هسته‌یی ایران، خطر افزایش ستیزه‌جویی‌های منطقه‌یی بیشتر از سوی تهران را به‌دنبال دارد. به‌نوشته وبگاه «نیوزویک» پنس که در مراسم [مجاهدین] در واشنگتن شرکت کرده بود، گفت حمایت بایدن از توافق هسته‌یی ایران، برای آمریکا خطرناک است.
وی در ادامه اظهارات... خود، [سازمان مجاهدین خلق ایران] را... به‌عنوان «یک جایگزین سازمان یافته، کاملاً آماده، واجد شرایط و مورد حمایت مردمی» برای دولت فعلی ایران توصیف کرد و «مریم رجوی»... را «الهام بخش جهان» خواند. این سیاستمدار آمریکایی در پایان... افزود: «با قاطعیت به شما می‌گویم که مردم آمریکا از هدف شما برای ایجاد یک جمهوری دمکراتیک، سکولار و غیرهسته‌یی ایرانی حمایت می‌کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aba76b32-613c-454c-b776-752cdace563a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات