728 x 90

روزنامه بلژیکی لالیبر: سلول تروریستی رژیم ایران در مقابل قضات بلژیکی

سلول تروریستی رژیم ایران در مقابل قضات بلژیکی
سلول تروریستی رژیم ایران در مقابل قضات بلژیکی
  • روزنامه بلژیکی لالیبر: سلول تروریستی رژیم ایران در مقابل قضات بلژیکی به اتهام «تلاش برای اقدام به ترور» و «شرکت در یک گروه تروریستی»

روزنامه بلژیکی لالیبر - ۲۵تیر۹۹ درباره محاکمه دیپلمات تروریست رژیم آخوندی در بلژیک نوشت:

«این پرونده تروریستی رژیم ایران سر و صدای زیادی در سال۲۰۱۸ کرد، زیرا این اقدام می‌توانست دهها قربانی بگیرد، که فاصله زیادی با تریبونی که قرار بود شخصیت‌های حامی شورای ملی مقاومت ایران پشت آن سخنرانی کنند نداشت.

بر اساس اطلاعات ما، دفتر دادستانی فدرال بلژیک، که مسئول این تحقیقات است، چهار نفر را متهم به "تلاش برای اقدام به ترور" و "شرکت در یک گروه تروریستی" کرده است».

وی آر تی نیوز: ۲۵تیر ۹۹: عاملان تروریسم رژیم ایران در آنتورپ بلژیک در برابر دادگاه قرار می‌گیرند. اگر این چهار نفر محکوم شوند، این یک افتضاح برای رژیم ایران است

وی آر تی نیوز- ۲۵تیر ۹۹: دادگاه آنتورپن امروز ۴ مظنونی که می‌خواستند در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس عملیات کنند را مخاطب قرار می‌دهد. دو مظنون بلژیکی با تابعیت ایرانی هستند. سومین مظنون یک دیپلمات رژیم ایران است.

هدف عملیات خنثی شده گردهمایی سال۲۰۱۸ در پاریس بود.

آلمان به‌رغم اعتراض رژیم ایران اسدالله اسدی را به کشور ما مسترد کرد. این‌که این چهار نفر در حال حاضر بیش از دو سال است در بازداشت به سر می‌برند، نشان‌دهنده این است که دادگستری نسبت به یک مسأله بسیار حساس دیپلماتیک ساده نمی‌گیرد. یک وکیل مطلع گفت: «این چهار نفر زیر ریسک محکوم شدن به ۲۰سال زندان به‌سر می‌برند».

اگر این چهار نفر محکوم شوند، این یک افتضاح برای رژیم ایران است و این به این معنی خواهد بود که رژیم ایران می‌خواسته یک عملیات علیه یک گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس انجام دهد.

این‌که جاسوسان زیر چتر دیپلمات ها اقدام می‌کنند چیز جدیدی نیست. اما این‌که یک رژیم به این شیوه برای اقدام به‌عملیات تروریستی وارد شود، در اروپا سابقه نداشته است.

در پایان این هفته اپوزیسیون ایران مجدداً یک گردهمایی بزرگ به‌صورت آن لاین برگذار خواهد کرد.(وی آر تی نیوز- ۲۵تیر ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06e3b4b3-622e-435f-bbd1-39e3f1315903"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات