728 x 90

روزنامه الشرق‌الأوسط(لندن): محمد محدثین گفت پیام تظاهرات بروکسل این است که رژیم در آستانه سرنگونی است و مردم ایران خواستار پایان این رژیم هستند.

تظاهرات ایرانیان در بروکسل - ۲۵خرداد۹۸
تظاهرات ایرانیان در بروکسل - ۲۵خرداد۹۸

روزنامه الشرق‌الأوسط(لندن) در شماره روز یکشنبه ۲۶خرداد خود نوشت: سازمان مجاهدین خلق ایران تظاهراتی در بروکسل علیه رژیم ایران برگزار کرد.

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت گفت:‌ «پیام این تظاهرات آگاه کردن جهان به این موضوع است که رژیم ایران در آستانه سرنگونی قرار دارد و مردم ایران عملاً خواستار پایان این رژیم هستند.

وی در مورد حمله پاسداران رژیم به نفتکشها در دریای عمان گفت: این حمله‌ نشان می‌دهد این رژیم در آستانه سرنگونی است.

 

الشرق‌الأوسط نوشت: روز گذشته سازمان «مجاهدین خلق» ـ اپوزیسیون ایران ـ هواداران خود را طی تظاهراتی در مقابل اتحادیه اروپا در بروکسل گرد آورد تا «پیامی» مبنی بر ضرورت در پیش گرفتن سیاستی قاطعتر در تعامل با رژیم ایران به جامعه جهانی بدهد.

این سازمان مجامع بین‌المللی و دولتهای اروپایی را به عدم مماشات و گفتگو نکردن با رژیم ایران و گنجاندن آن در لیست تروریستی اروپا فراخواند.

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران گفت:‌ «پیام این تظاهرات مطلع نمودن جهان نسبت به این است که رژیم ایران در آستانه سرنگونی قرار دارد و مردم ایران عملاً خواستار پایان این رژیم هستند. وی اروپایی‌ها را به عدم مماشات و تعارف نکردن با رژیم ایران و سرمایه‌گذاری بر روی مردم ایران فراخواند.

 

محدثین در مورد حمله به نفتکشها در خلیج عمان گفت:‌ تعرضهای اخیر در خلیج عمان و الفجیره و عربستان و بغداد و سایر نقاط، تماماً جنایتهایی هستند که نشان می‌دهد این رژیم در آستانه سرنگونی و در تنگناست و اقدامات او در خلیج حاکی از وضعیت بسیار سخت اوست.

 

الشرق‌الأوسط افزود: شرکت‌کنندگان در این تظاهرات شامل تعدادی از هواداران سازمان مجاهدین خلق از جمله فعالآن و مقامات سابق اروپایی بودند.

 

مارک دمس‌مارکر عضو پارلمان اروپا از بلژیک گفت:‌ رژیم ایران تروریسم را به خارج مرزهایش صادر کرده و مخالفان را در سراسر جهان مورد هدف قرار می‌دهد. من نمی‌دانم چرا این رژیم در لیست تروریستی اروپا قرار داده نمی‌شود! و اکنون بعد از تعرض به نفتکشها در خلیج، شاهد فراخوان به خویشتنداری هستیم ولی بایستی درس بگیریم که مماشات با این رژیم سودی ندارد.

ترتیب دهندگان تظاهرات گفتند:‌ گنجاندن «سپاه» در لیست تروریستی به‌علاوه قیامهای اجتماعی و فعالیت‌های کانون‌های شورشی و تحریم‌های شدید اقتصادی باعث می‌شود که این رژیم در تنگنا قرار گیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01ee100a-77d8-4f19-8bc5-897bd110b419"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات